Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Skatten

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-03-07, 00:52   #41
teia
Pirkete

teia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
teia er litt kulteia er litt kul
Standard

Sv: Skatten

Jeg får igjen 93 kroner. Jeg lurer fælt på hva jeg skal bruke alle de pengene til.

teia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 01:23   #42
Carrie
-

Carrie sin avatar

Hvor: Akershus
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 06:30   #43
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av teia, her.

Jeg får igjen 93 kroner. Jeg lurer fælt på hva jeg skal bruke alle de pengene til.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 09:38   #44
Helle
Har glorien til vask.

Helle sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi også får igjen!!

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 11:05   #45
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke bruke opp alt på en gang da!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 11:06   #46
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vet at jeg skal ha igjen ca. 16000. Bare håper at ligningskontoret også har funnet det ut, så jeg slipper papirmølle.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 11:08   #47
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg ville nok nok gitt noe til veldedighet, satt noe på sparekonto eller investert i aksjer, og så ville jeg shoppet for resten. Noe skal man da unne seg.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 12:26   #48
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Arg. Har ikke fått det enda.

Men regner egnetlig vi går i null. Jeg får sikkert smell og mannen får tilsvarende igjen.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 13:06   #49
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har ikke fått den enda.
Visstnok håpet de å få den ut til alle før påske.

Den som lever får se.

Gammel 30-03-07, 13:08   #50
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Baksmell
Enda vi tok de skattekortene det ble ment vi skulle ha og alt

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 13:08   #51
linka-mor
Aquarist

linka-mor sin avatar

linka-mor er populærlinka-mor er populærlinka-mor er populær
Standard

Fikk min idag. Får igjen 4500,-. Har ikke fått igjen på år og dager så disse hadde jeg ikke regnet med.
Blir flotte penger å sløse bort på husmorferien min.

linka-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 13:12   #52
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Kom hit også i går. Får igjen rett under 4000.

I fjor fikk jeg igjen over 20000. Deilig det, men jeg var allikevel litt irritert fordi ligningskontoret bomma så fullstendig da de beregna skattekortet mitt enda opplysningene de fikk var nesten identiske med tallene i selvangivelsen. Har ganske stram økonomi, så jeg ville helst hatt mindre skattetrekk. Sånn som det blir i år synes jeg er perfekt.

Gammel 30-03-07, 13:13   #53
konemor
Erfaren

konemor sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
konemor er litt kulkonemor er litt kul
Standard

Teia: du leder med 1 kr. Jeg fikk igjen 92. Har litt problemer med å finne ut hva jeg skal bruke dem på ja. Kanskje vi kan slå oss sammen? Nesten nok til en stor pizza da jo

konemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 13:21   #54
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Mannen fikk 4500 og jeg 16300 tilbake. Rimelig fornøyd, ja.

Gammel 30-03-07, 15:28   #55
Molly

Molly sin avatar

Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Som forventet. Det kommer et femsifret beløp på konto i juni!

Vi må bare se om vi kan tyne ut noen kroner til hvis vi fordeler fradragene litt annerledes, og selvsagt sjekke om det er noen fradrag som vi må føre på selv.

Gammel 30-03-07, 15:46   #56
Muskat

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

20.000 tilbake!

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 18:07   #57
Kate

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg fikk igjen!! O lykke

Gammel 30-03-07, 18:09   #58
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fikk smell på nesten 9000 kr!!
Venter forsatt på mannen sin. Æsj dette er ikke spennede lenger!

Gammel 30-03-07, 18:14   #59
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Jeg ville nok nok gitt noe til veldedighet, satt noe på sparekonto eller investert i aksjer, og så ville jeg shoppet for resten. Noe skal man da unne seg.

Jeg fikk igjen kr 0. Ikke så rart kanskje når jeg tjente kr 0 i fjor..
Mannen får igjen 9000 - flaks at vi har felleseie da!

Gammel 30-03-07, 18:22   #60
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk den i posten i dag, og åpnet i spenning ... og så sto det bare at jeg ikke fikk beregnet før de beregnet ektefelle sin til høsten.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:28.