|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du smilt av i dag?
|
|
|
|
#2 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Hva har du smilt av i dag?Jenta som sto opp kl 0530 fordi hun var så gira på at vi skulle sykle til barnehagen. (Smilte i halvsøvne...)
|
|
|
#3 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Hva har du smilt av i dag?Og nå smiler jeg av sommer-spillelista mi på Spotify.
|
|
|
#4 |
|
|
Sv: Hva har du smilt av i dag?Jeg har smilt av barna mine igjen og igjen og igjen. Og av kjæresten. Og bikkja. Og når jeg fikk en fin mail. Og av den lille jenta i barnehagen som kom styrtende for å fortelle at hun hadde blitt storesøster! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Hva har du smilt av i dag?Akkurat nå smiler jeg av siste skiva til Def Leppard.
|
|
|
|
#6 |
|
Klar til innsats
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du smilt av i dag?Jeg har nettopp smilt av 9-månedersjenta som forsøkte å sette seg på fanget til tvillingbroren sin - og det hele endte med at hun veltet og begge to lo.
|
|
|
|
#7 |
|
Like blid
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du smilt av i dag?Av eldstemor sitt praktiske bidrag til særemne i kunst og handverk. Eller vi lo begge to, vi har samme handarbeidsgener. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du smilt av i dag?At snille kollegaer hiver seg rundt for å hjelpe meg, eller russebussen til storebror og hans like rotete russebussvenner, med å få til en høyst nødvendig samsvarsærklæring til nevnte buss. Og at mannen på biltilsynet var så hyggelig og hjelpsom.
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva har du smilt av i dag?Jeg har smilt av denne tråden.
|
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva har du smilt av i dag?Jeg har smilt og ledd så tårene sprutet sammen med kollegaene min i dag - fin ting på en fredag! |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Hva har du smilt av i dag?Av de to 4-åringene jeg hentet i barnehagen. Første gang minstemor skulle ha venninne med hjem, og de var begge to mer enn forventingsfulle. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva har du smilt av i dag?I dag silte jeg godt når jeg hentet Propellen på skolen. Rektor hadde tatt på seg refleksvesken og sto ute i skolegården og ønsket alle som gikk hjem en god helg.
|
|
|
|
#16 |
|
Drømmer
|
Sv: Hva har du smilt av i dag?Dagens smil kom av: |
|
|
|
|
|
#17 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hva har du smilt av i dag?Jeg våknet med et smil i dag, for ved siden av meg lå min beste venn.
|
|
|
#18 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Hva har du smilt av i dag?Av fadderbarnet mitt som ble skikkelig glad for at jeg kom innom med gave til henne i anledning bursdagen i morgen og den gode klemmen jeg fikk av både henne og venninna mi.
|
|
|
#19 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Hva har du smilt av i dag?Har smilt av barna som morer seg gang på gang foran Pompel & Pilt-VHS'en. De har sånn herlig, felles humor. De elsker at vi kaster kopper med iskaldt vann på dem når de dusjer eller bader! Og de klemte og nusset hverandre så koselig godnatt.
|
|
|
|
#20 |
|
Originala
|
Sv: Hva har du smilt av i dag?Jeg har smilt av mye, men aller mest smilte/smålo jeg da en av de barnehagensatte fortalte at Knerten har snakket om at han gleder seg SÅNN til Mesternes mester i morgen. Rare lille gutten min. |
|
|
|
![]() |
|
|