|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du smilt av i dag?Jenta som sto opp kl 0530 fordi hun var så gira på at vi skulle sykle til barnehagen. (Smilte i halvsøvne...)
![]() |
#42 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva har du smilt av i dag?Og nå smiler jeg av sommer-spillelista mi på Spotify.
![]() |
#43 |
|
![]() Sv: Hva har du smilt av i dag?Jeg har smilt av barna mine igjen og igjen og igjen. Og av kjæresten. Og bikkja. Og når jeg fikk en fin mail. Og av den lille jenta i barnehagen som kom styrtende for å fortelle at hun hadde blitt storesøster! |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Hva har du smilt av i dag?Akkurat nå smiler jeg av siste skiva til Def Leppard.
![]() |
![]() |
#45 |
Klar til innsats
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du smilt av i dag?Jeg har nettopp smilt av 9-månedersjenta som forsøkte å sette seg på fanget til tvillingbroren sin - og det hele endte med at hun veltet og begge to lo.
![]() |
![]() |
#46 |
Like blid
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du smilt av i dag?Av eldstemor sitt praktiske bidrag til særemne i kunst og handverk. Eller vi lo begge to, vi har samme handarbeidsgener. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du smilt av i dag?At snille kollegaer hiver seg rundt for å hjelpe meg, eller russebussen til storebror og hans like rotete russebussvenner, med å få til en høyst nødvendig samsvarsærklæring til nevnte buss. Og at mannen på biltilsynet var så hyggelig og hjelpsom.
![]() |
#49 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva har du smilt av i dag?Jeg smiler akkurat nå sammen med gode kolleger på den nye jobben min. De er så fine og greie! Og så smiler jeg når jeg tenker på at Snuppa og jeg skal til Oslo bare vi to i helga, og besøke de gamle venninnene hennes for første gang etter at vi flytta.
![]() |
#50 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva har du smilt av i dag?Jeg har smilt av denne tråden.
![]() |
#51 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva har du smilt av i dag?Jeg har smilt og ledd så tårene sprutet sammen med kollegaene min i dag - fin ting på en fredag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Hva har du smilt av i dag?Jeg har smilt, og smiler fortsatt, fordi sårkurset jeg skulle holde for hjemmesykepleien gikk så fint, og fordi vi har bryllupsdag i dag.
![]() |
#55 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Hva har du smilt av i dag?Av de to 4-åringene jeg hentet i barnehagen. Første gang minstemor skulle ha venninne med hjem, og de var begge to mer enn forventingsfulle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva har du smilt av i dag?I dag silte jeg godt når jeg hentet Propellen på skolen. Rektor hadde tatt på seg refleksvesken og sto ute i skolegården og ønsket alle som gikk hjem en god helg.
![]() |
#57 |
Drømmer
|
![]() Sv: Hva har du smilt av i dag?Dagens smil kom av: |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hva har du smilt av i dag?Jeg våknet med et smil i dag, for ved siden av meg lå min beste venn.
![]() |
#59 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hva har du smilt av i dag?Av fadderbarnet mitt som ble skikkelig glad for at jeg kom innom med gave til henne i anledning bursdagen i morgen og den gode klemmen jeg fikk av både henne og venninna mi.
![]() |
#60 |
Originala
|
![]() Sv: Hva har du smilt av i dag?Jeg har smilt av mye, men aller mest smilte/smålo jeg da en av de barnehagensatte fortalte at Knerten har snakket om at han gleder seg SÅNN til Mesternes mester i morgen. Rare lille gutten min. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|