|
|||||||
| Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Heklet hjelmlue til prematur?Takk for tips, Ru! Jeg tenker at vi må vente til han kommer ut for å se str. men jeg må liksom mentalt forberede meg så jeg har litt oversikt når kaoset begynner. Og nå har jeg et hav av tid til å tenke på de praktiske tingene.
|
|
|
#3 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Heklet hjelmlue til prematur?Det var ikke så dumt IOA. Uansett verdt å ha for meg som bare kan hekle og ikke strikke.
|
|
|
#4 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Heklet hjelmlue til prematur?Takk for innspill, Sol, og for at du tenker på oss.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Heklet hjelmlue til prematur?På NI i Drammen får de stadig ladninger med strikkede ulluer, -sokker og små tepper fra snille folk som strikker av restegarn o.l. Mener det er en slags forening, men husker ikke navnet i farta. Dette gis til foreldrene til odel og eie. De har også en del som brukes i avdelingen. Så mens dere er på sykehuset vil nok behovet dekkes derfra. Og hodeomkresten vil jo øke litt før hjemreise, så det er kanskje greit å lage noe som vil passe for et barn som er noen uker eldre? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Heklet hjelmlue til prematur?
Amandaprosjektet leverer til Drammen |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Heklet hjelmlue til prematur?Jeg er på Ravelry ja, men hadde ikke så lyst til å oversette oppskrifter.
|
![]() |
|
|