Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hva gjør vi med kjøkkengulvet?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-04-12, 08:48   #41
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør vi med kjøkkengulvet?

Ja, jeg ser nå at der sto laminat, den delen så jeg ikke. DET kan jeg gå for.

Skifer derimot, ikke aktuelt.

Gammel 27-04-12, 08:51   #42
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Ikke stein nei, men laminat.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-12, 09:18   #43
Mrs. S

Mrs. S sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Da går du for vinylbelegg, med filt bakside som ikke trenger å limes. Det er viktig, vinylbelegg uten filt bakside ligger ikke så stødig.

Gerflor Texline kan du få i flere mønster, det er 4 mm tykt. Du må sikkert bruke dobbeltsidig tape i kantene, eller helst ta av listverket før du legger det slik at listverket klemmer ned belegget og holder det på plass. Hvis du har åpning mot stuen, bruker du en overgangslist. Den kan du feste med dobbeltsidig tape og et par tynne skruer.

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-12, 09:31   #44
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Det hørtes ut som en finfin plan, takk for konkrete tips som bakside, det visste jeg ikke fantes, men mamma sa jo "belegg som ikke limes", så hun visste kanskje at det fantes da, bare informerte ikke meg om at det var en spesiell type belegg. Men dette hørtes ut som en fin plan.

Nå legger jeg slike tanker litt på is et par uker, jeg VISSTE at vi planla mot å få solgt før 17. Mai, noe som må innebære foto neste uke, men for søren, mentalt hadde jeg likevel ikke helt innsett at det betyr at megleren i dag bestiller fotograf til oss andre eller trene mai. Og takstmann. Jeg visste jo vi ville ha det sånn, men for søren, det betyr at jeg må shine hele huset for foto denne langhelga (med svigermor på besøk heldigvis) ognda har jeg ikke tid til å tenke på andre kjøkken enn t jeg må rydde og vaske her i huset.

Men tema ny-huset aktualiseres igjen om et par uker.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:01.