|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: La være å handle i butikk på grunn av navnet?Jeg synes forresten skoene hos Skopunkten har langt mer billigpreg enn på Økonomisko. Selv om navnet kanskje er mer fancy.
![]() |
![]() |
#42 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: La være å handle i butikk på grunn av navnet?Jeg handler i billigkjeder dersom de har det jeg skal ha. Jeg gjemmer ikke Nilleposen når jeg har kjøpt stearinlys, liksom. Men å la være å handle i en butikk på grunn av navnet? Jada.
![]() |
![]() |
#43 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: La være å handle i butikk på grunn av navnet?Nei, jeg lar ikke være pga navnet, men jeg kan la det være pga utvalget / stilen.
![]() |
#44 |
Drømmer
|
![]() Sv: La være å handle i butikk på grunn av navnet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: La være å handle i butikk på grunn av navnet?Økkonomisko kunne jeg faktisk vegret meg litt for å handle på, men Økonomisko går helt greit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: La være å handle i butikk på grunn av navnet?Har sko i alle prisklasser. Ting jeg forventer skal vare litt, og som jeg er redd for kan gnage om det er dårlig kvalitet, kjøper jeg gjerne dyrere. Støvletter, pumps, joggesko, et.c. Men jeg har senest i vår kjøpt et par "loafers" eller hva det nå heter, til 99 (eller 149?) på Europris. De gnager ikke, de sitter på, og blir fine lette sommersko til visse type antrekk. De behøver ikke vare lenge eller være i skinn, bare fungere til sitt formål. Så navnet på butikken eller om det er dyrt eller billig spiller ingen trille. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
flisespikker
|
Forskjellen her var vel på Økkonomisko og Økonomisko. Og jeg må innrømme at jeg ville være skeptisk til den første varianten, jeg også.
![]() |
#50 |
Borte
|
![]() Sv: La være å handle i butikk på grunn av navnet?Økonomiski.
![]() |
#52 |
This is normal!
|
![]() Sv: La være å handle i butikk på grunn av navnet?Jeg tror ikke jeg ville handlet Tyvegodsforum eller hos S.Vindels eftf.
![]() |
![]() |
#53 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: La være å handle i butikk på grunn av navnet?Eller Lolita barneklær. Ikke at det er det de heter, men sånn cirka.
![]() |
![]() |
#55 |
One of These Days
|
![]() Sv: La være å handle i butikk på grunn av navnet?Jeg handler gummistøvler til ungene på Økonomisko ene og alene av den grunn at de holder kun en sesong pga voksende bein uansett hvor god kvalitet det er på støvlene, og for at de brukes sjelden hver sesong. Jeg har også et par pensko til meg selv fra Økonomisko kjøpt for sikkert 5-6 år siden og de går jeg i enda. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Er det mulig?
![]() |
#59 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: La være å handle i butikk på grunn av navnet?Jeg unngår noen butikker pga utvalg og kvalitet. Prøver å unngå billigkjedene fordi de frister til å kjøpe mer enn jeg skal ha. Å rusle en tur på IKEA, H&M eller Søstrene Grene er ikke bra for vårt forbruk. Ellers flasher jeg mine Kiwi handlenett, så snobbete skal jeg ikke være. Jeg er kvalitetsbevisst, jeg ser og opplever forskjell på kvaliteter. Er nøye på resirk, også klær og til en viss grad sko.
![]() |
#60 |
villende
|
![]() Sv: La være å handle i butikk på grunn av navnet?Jeg tror nok jeg hadde droppet å handle hos Lolita barneklær, men ellers har navnet på butikken lite å si. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|