|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Enkel langpannekake som IKKE er sjokoladekake og som kan lages dagen førSnickerskake!
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Enkel langpannekake som IKKE er sjokoladekake og som kan lages dagen førJeg slår et slag for vaniljekaka jeg også. Jeg har laget den mange ganger og den har blitt like bra hver gang - med og uten epler oppi. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Glamorøs
|
Sv: Enkel langpannekake som IKKE er sjokoladekake og som kan lages dagen førJeg har et nostalgisk forhold til tekake slik jeg fikk det på sunnmøre som barn:
|
|
|
#4 |
|
Textrovert
|
Sv: Enkel langpannekake som IKKE er sjokoladekake og som kan lages dagen førNei, jeg har tid til å bake, så da gjør jeg da. Jeg synes det er litt kjipt med avslutninger og slikt der alt er kjøpebakst. Så siden jeg setter pris på hjemmebakt selv, så ønsker jeg ikke å levere kjøpebakst.
|
|
|
#5 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Enkel langpannekake som IKKE er sjokoladekake og som kan lages dagen førEllers så banner jeg i kirken og anbefaler krydderkaka til Toro. Enkelpenkel og faktisk veldig god |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Enkel langpannekake som IKKE er sjokoladekake og som kan lages dagen førOsteglasuren tar da ikke tid? Det er jo bare å røre sammen smør, ost og melis, og kline på.
|
|
|
|
#8 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Enkel langpannekake som IKKE er sjokoladekake og som kan lages dagen før
Jeg fikk den ikke til og jeg pleier å være god på å bake, så jeg vil i hvert fall ikke skrive under på at alle kan få til denne.
|
|
|
#9 |
|
Tittel og tittel....
|
Mens jeg som ikke er noen superbaker har fått den til hver gang jeg har laget den.
|
|
|
|
#10 |
|
|
Ikke jeg heller, dette er en av få kaker som har skjært seg her |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og jeg har en venninne med mann som er kokk på god restaurant og i tillegg er flink på bakst. Han fikk den heller ikke til.
|
|
|
#12 |
|
med mange baller i lufta
|
Sv: Enkel langpannekake som IKKE er sjokoladekake og som kan lages dagen førBanankake er superenkelt og veldig godt, og holder seg kjempefint til dagen etter.
|
|
|
#13 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Enkel langpannekake som IKKE er sjokoladekake og som kan lages dagen førAkkurat hva jeg lurte på! |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Enkel langpannekake som IKKE er sjokoladekake og som kan lages dagen førJeg laget gulrotkaken, og frøs den ned uten glasur. Så tok jeg den opp samme dag som den skull spises, tinte på benken og hadde på glasuren sånn en gang når det passet. Den ble veldig bra til selskapet på ettermiddagen, og restene var like gode dagen etterpå.
|
|
|
|
#15 |
|
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Enkel langpannekake som IKKE er sjokoladekake og som kan lages dagen førBanankaken er fin å fryse, men da uten glasur.
|
|
|
|
#17 |
|
Nytt år, nye muligheter
|
Sv: Enkel langpannekake som IKKE er sjokoladekake og som kan lages dagen førR.O.O.Ms gulrotkake er supergod, men jeg synes den tar lang tid å lage. Det er ganske mange gulrøtter som skal raspes (hvis du ikke har en maskin som gjør det for deg, da), og sjokolade som skal hakkes.
|
|
|
#19 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Enkel langpannekake som IKKE er sjokoladekake og som kan lages dagen førSnickerskake kan godt fryses ned å tas opp dagen før.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 09-05-12 kl 20:42. |
|
|
|
![]() |
|
|