|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Hva er vanlig å betale for deltagelse i utdrikningslag?Det er greit at det bare er bruden som må i ilden, da Acsa. Mei leser sikkert ikke.
|
|
|
#42 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er vanlig å betale for deltagelse i utdrikningslag?
og
|
|
|
#43 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er vanlig å betale for deltagelse i utdrikningslag?Jeg har brukt uhorvelig mye penger på ett utdrikkingslag. Det ble arrangert i Oslo, så jeg måtte fly ned i tillegg til selve utgiftene for laget. Men det var en av mine aller beste venninner, så det var ikke noe spørsmål.
|
|
|
#44 |
|
lykkelig
|
Sv: Hva er vanlig å betale for deltagelse i utdrikningslag?Jeg synes det er synd det må koste så mye som 2000,- pr.pers. Og det bare for å dekke spa for bruden (ikke oss andre), fancyschmancy lunsj/middag på overpriset in-restaurant i Oslo samt limousine. Thats it. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Har fått viljen sin
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Det blir jo litt inntekt av at brura selger kyss på Karl Johan. Sånn hvis du trenger noe inntekt også.
|
|
|
#47 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
.... Eller Bollemus!
|
|
|
#49 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hva er vanlig å betale for deltagelse i utdrikningslag?Jeg syns det er altfor dyrt, og er ikke interessert i å bruke så mye på et utdrikningslag. Har ikke hatt det selv, men om jeg skulle hatt ville også forsikret meg om at ikke forlover la opp til noe som var så dyrt at noen ikke kunne/hadde lyst til å komme. Ofte kommer reise i tillegg, og jeg syns ikke utdrikningslag er så gøy at jeg ikke heller ville brukt de tusenlappene på f.eks. en reise. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er vanlig å betale for deltagelse i utdrikningslag?Jeg synes det er skikkelig tåpelig. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Englemamma
Medlem siden: Feb 2012
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er vanlig å betale for deltagelse i utdrikningslag?Jeg synes det har blitt altfor dyrt!
|
|
|
#52 |
|
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er vanlig å betale for deltagelse i utdrikningslag?Jeg er nok av de som har arrangert et sånt superdyrt utdrikningslag nettopp. Søsteren min gifter seg til sommeren og jeg har fått det ærefulle oppdrag å være forlover. Her ble prisen 1200 kroner per person, men den endelige prisen er ikke helt regnet ut enda, for hvis det blir overskudd skal folk få pengene betalt tilbake.
|
|
|
#53 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
|
|
|
#54 |
|
I mål
|
Sv: Hva er vanlig å betale for deltagelse i utdrikningslag?Jeg er helt enig i at mange utdrikningslag tar helt av i pris og omfang. Når det er sagt, er det veldig vanskelig å sammenligne priser når folk inkluderer helt ulike ting. Noen sier type "det koster nesten ingenting, vi har bare enkle aktiviteter", men dersom man ikke har inkludert noe mat og drikke, blir ikke det nødvendigvis så mye billigere uansett - mange av de dyrere lagene inkluderer jo mat og drikke i utgangspunktet. |
|
|
|
![]() |
|
|