|
|||||||
| Autofil Bilsnakk. |
| Se resultatene: Er du redd for å kjøre i tunneler? | |||
| Jeg er kvinne og er aldri redd |
|
110 | 68,75% |
| Jeg er kvinne og er alltid redd |
|
3 | 1,88% |
| Jeg er kvinne og noen ganger redd |
|
40 | 25,00% |
| Jeg er mann og er aldri redd |
|
5 | 3,13% |
| Jeg er mann og er alltid redd |
|
1 | 0,63% |
| Jeg er mann og noen ganger redd |
|
0 | 0% |
| Dustepoll |
|
1 | 0,63% |
| Deltakere: 160. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du redd for å kjøre i tunnel?Jeg har svart at jeg aldri er redd, men det er fordi jeg aldri har behov for å kjøre tunneler som jeg oppfatter som utrygge. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du redd for å kjøre i tunnel?Nei, det er jeg ikke.
|
|
|
#4 |
|
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du redd for å kjøre i tunnel?Jeg syns det er veldig ubehaglig. Og er en av de som kjører saktere og sitter veldig konsentrert. Holder ikke på med radio eller andre ting i tunnel, vil bare komme meg sikkert ut. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Er du redd for å kjøre i tunnel?
Jeg syns det er litt ubehagelig iblant, men kanskje REDD kunne blitt byttet ut med "kjenne ubehag" i denne pollen?
|
|
|
|
#6 |
|
Epikur
|
Sv: Er du redd for å kjøre i tunnel?Har bodd altfor lenge på vestlandet til å reflektere over det i det hele tatt. Alternativet er jo fryktelig; fjelloverganger, lange omveier, smale veier som nærmest henger i fjellveggen og ferje, ferje, ferje.
|
|
|
#7 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du redd for å kjøre i tunnel?Jeg bremser ikke selvom jeg er småredd altså. Heller motsatt, jeg vil da ikke tilbringe mer tid enn nødvendig i tunnelen. Men jeg kjører ikke for fort med vilje, da, det bare blir sånn innimellom. Spesiellt i Oslofjordtunellen, det er et under at jeg aldri har blir tatt av det kameraet der. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
tradisjonell figur
|
Sv: Er du redd for å kjøre i tunnel?Jeg liker meg egentlig godt i sånne moderne og godt opplyste tuneller, særlig når det står skilt om hvor langt det er igjen. Har møtt kondensskyer noen ganger - en vegg av grå skodde. Da blir jeg redd, man ser jo ikke hva som er inni liksom. Og en gang slo lyset seg av mens jeg kjørte, og det var en sånn lang, bratt sak
|
|
|
#9 |
|
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du redd for å kjøre i tunnel?Jeg bremser ikke ned så jeg skaper kø, men jeg kjører saktere og holder akkurat fartsgrensa og det er det ikke mange som gjør her. Så da opplever sikkert mange av de at jeg kjører sakte, men det får så bare være. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Er du redd for å kjøre i tunnel?Jeg er ikke redd, men jeg liker bedre å være utenfor tunnelen. Får på en måte litt sug mot beggen i tunnellen. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Er du redd for å kjøre i tunnel?Nei, har aldri vært redd. Og etter noen år i Hardanger er jeg vant til å være mer redd for ras utenfor tunnellen enn for hva som enn kan skje inni tunnellen. Det eneste er at de på over 8 km kan bli litt kjedelige.
|
|
|
#12 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Er du redd for å kjøre i tunnel?Nei, jeg er ikke redd for å kjøre i tunnel.
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Sv: Er du redd for å kjøre i tunnel?Redd tunneler? |
|
|
|
#14 |
|
Passiv
|
Sv: Er du redd for å kjøre i tunnel?Bruer derimot, de kan være fæle greier. |
|
|
|
#16 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Sv: Er du redd for å kjøre i tunnel?Jeg er ikke redd, men i enkelte tunneller sakker jeg farten litt før jeg kjører inn. Det er pyton når man kommer inn fra sol, eller det plutselig blir tjukt med dogg på ruta.
|
|
|
#17 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Det med dugg er noe herk, og vi trøndere vet jo at tunnelene mellom byen og Stjørdal er ille på dette. Når det er vær og forhold som tilsier at det er fare for dugg, så setter jeg på vindusviskere og vifta i bilen, før jeg kjører inn i tunnelen. Da slipper man å plutselig ikke ha sikt ut vinduene.
|
|
|
#18 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Jepp. Har lært meg det jeg også. Helltunnelen er ofte ille.
|
|
|
#19 |
|
|
Sv: Er du redd for å kjøre i tunnel?Jeg er generelt lite glad i å kjøre bil. Det som gjør meg redd i trafikken er andre trafikanters idiotkjøring og vogntog som kjører veldig tett på og raskt. Er jeg alene på veien er jeg aldri redd verken på landevei elleri tunnel. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Passiv
|
Sv: Er du redd for å kjøre i tunnel?Det er en del sikkerhetsgreier i moderne tunneler. Blant annet din nemesis, Tangina. Her kan du se hva som skjer hvis du får et uhell i en tunnel i Oslo, Akerhus og Østfold: (Kilde: youtube.com) |
|
![]() |
|
|