|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#43 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hva gikk (nesten) galt i bryllupet ditt?Vi giftet oss pokker i vold på ei lita øy langt ute i havet utenfor Frøya. Halvparten av gjestene - les flesteparten av min kjæres familie og alle våre venner - skulle komme med båten fredag kveld. Vel - for å gjøre en lang historie kort, det var bare bestemoren hans som rakk den båten. Resten av gjestene til bryllupet kom med båten dagen etter - og den ankom en time før vielsen.
What doesn't kill you, makes you stranger. Sist redigert av Inagh : 15-05-12 kl 22:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hva gikk (nesten) galt i bryllupet ditt?Kvelden før bryllupet får jeg sms fra den fulle kjæresten til tanten min, hvor han lurer på om jeg er heeelt sikker på at jeg ville gifte meg med mannen, om jeg var helt sikker på at jeg synes det var så lurt. Jeg skjønte at han hadde drukket av språket.
![]() |
#45 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hva gikk (nesten) galt i bryllupet ditt?Vi valgte et veldig enkelt bryllup med kun to forlovere, en orloverkjæreste og min eldste sønn. Hva kunne gå galt da, liksom?
![]() |
#46 |
|
![]() Sv: Hva gikk (nesten) galt i bryllupet ditt?Jeg glemte å ta med strømpebuksa til frisøren, hvor jeg skulle kle meg. Dette oppdaget jeg selvfølgelig ikke før etter jeg var ferdig stelt, kjolen skulle på og det var 20 minutter til vielsen. Min forlovers far skulle komme med nye til meg.
![]() |
#48 |
snur
|
![]() Sv: Hva gikk (nesten) galt i bryllupet ditt?Brudekjolen gikk opp i en hempe i ryggen når vi var innom mamma og pappa før vi gikk til kirken (de bor 100 meter fra kirken) Har et artig bilde der mamma, søster og forlover står og syr bak på kjolen på gårdsplassen. Når jeg og pappa ankom kirkestua så ser jeg en stor svart flekk midt forran på kjolen (på str. med en 20 krone). Heldigvis er pappa en praktisk anlagt fyr så han fant Zalo og en klut i skapet i kirkestua og flekken gikk faktisk bort før kirkeklokkene begynte.
![]() |
#49 |
Superbasinella
|
![]() Sv: Hva gikk (nesten) galt i bryllupet ditt?Vi hadde et hemmelig bryllup i utlandet, fint lite som kunne gå galt. Men storesøster, som var vår eneste gjest, spydde på restauranten vi spiste på rett etter vielsen. Vi gikk tilbake til hotellet og snakket med de i resepsjonen om lege. Da spydde hun ut hele resepsjonsdisken og de to som sto bak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
snur
|
![]() Sv: Hva gikk (nesten) galt i bryllupet ditt?
Det spørsmålet fikk mannen også, av sin far. Han var ikke full. Ikke møtte han opp i bryllupet heller uten å si fra. Trenger jeg å si at jeg hadde et fint forhold til svigerfar
![]() |
#51 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gikk (nesten) galt i bryllupet ditt?Da jeg skulle gifte meg første gangen skulle pappa hente meg og kjøre meg til frisøren for at han skulle vite hvor han skulle hente meg.
![]() |
#52 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Hva gikk (nesten) galt i bryllupet ditt?Sånn bortsett fra at min far og kjæresten ikke rakk seremonien og han ikke var edru så gikk alt som det skulle.
![]() |
#53 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Hva gikk (nesten) galt i bryllupet ditt?Ikke så mye som gikk galt i bryllupet vårt.
![]() |
#54 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Hva gikk (nesten) galt i bryllupet ditt?Det minner meg på at jeg kjørte hjem selv jeg. Kunne jo ikke drikke noe mer enn strengt nødvendig pga at det var håpløst å gå på do med den digre kjolen. Og da var ikke alkohol vanskelig å velge bort. Men jeg hadde jo ikke tenkt på at det var litt vanskelig å kjøre bil i den kjolen heller og jeg hadde ikke med noe skift...så jeg kjørte hjem kl 5 om natta med Stayups, korsett, sko og brudeslør.
![]() |
#55 |
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gikk (nesten) galt i bryllupet ditt?Jeg fikk det for meg at presten hadde hoppet over eller glemt den delen med "du kan kysse bruden" og hev meg fram og plasserte et kyss på min noe forfjamsede nybakte mann. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva gikk (nesten) galt i bryllupet ditt?Tja, det var vel to ting hos oss.
![]() |
#57 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hva gikk (nesten) galt i bryllupet ditt?
![]() |
#58 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva gikk (nesten) galt i bryllupet ditt?Jeg overlot alt av bryllupsplanlegging til Mannen, så alt gikk på skinner. :enkeltpenkelt: |
![]() |
![]() |
#59 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hva gikk (nesten) galt i bryllupet ditt?Min brudebukett bestod utelukkende av brunkantede halvdøde vaniljefargede roser. Blomsterdekoratøren stod ikke høyt i kurs når hun kom til salongen for å overlevere den.
![]() |
#60 |
Stiv
|
![]() Sv: Hva gikk (nesten) galt i bryllupet ditt?Et par uker før vielsen hadde vi en lang samtale med en fin prest. Jeg så for meg en personlig og vakker tale under vielsen. Dagen før vielsen får vi så telefon om at presten har blitt syk. Vi fikk en stand-in, en prest vi traff for første gang på kirketrappen... Han er en erfaren mann og gjennomførte med stil, men prekenen ble naturlig nok en standard en, uten personlig vri.
![]() |
![]() |
|
|