|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
I mål
|
![]() Sv: Elendige gassballonger!
Enig. Jeg vil heller gi ballong enn tre ekstra is. Det første ungene tenkte på idag tidlig var ballongene sine fra igår, og lillesøster løper rundt med delfinen i bånd og roper "isken min" ("fisken min"). |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Elendige gassballonger!
Det kan hende det, men vi har kjøpt heliumballonger hvert år i åtte år i Trondheim sentrum, uten at det har vært et problem, så jeg skylder nå på været likevel, jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Elendige gassballonger!Det er været sin skyld. Her sopet ballongene nesten ved bakken etter kjøpet i går. Heldigvis for oss var ballongene blåst opp innendørs, så når vi kom hjem og inn i varmen ble ballongene akkurat slik de skulle være
![]() |
#44 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Elendige gassballonger!Våre to ballonger holder enda. Den ene er blitt ganske flat, men den andre er omtrent som ny. Nå bryr de seg lite om dem, men de har vært kjempepopulære. Kostet 100 kr pr stk. I fjor fikk de ikke, men året før fikk de.
![]() |
#45 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Elendige gassballonger!Våre holder også enda, til tross for at de slepte langs bakken den 17.
![]() |
|
|