|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Folk som ikke liker dyr ...
Det kommer da an på babyen eller hundehvalpen. De fleste hundehvalper (iallfall de lodne og lubne) er da søtere enn babyer (iallfall de røde, spinkle og skrukkete). :shallow: |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Rockesøster
|
Djiiz. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Passiv
|
![]() Sv: Folk som ikke liker dyr ...Jeg liker stort sett alle dyr, men det er ikke alle jeg har lyst til å være i befatning med for det altså. |
![]() |
![]() |
#46 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Har du ikke hund med matchende bunad? |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
can-jur
|
ja, det var jo på en måte hele intensjonen bak tråden.
![]() |
![]() |
#49 |
can-jur
|
Det synes jeg faktisk er skremmende å mene om levende vesner.
![]() |
![]() |
#50 |
can-jur
|
Men bare om den var gift og passert tredve håper jeg?
![]() |
![]() |
#51 |
Passiv
|
Fader, jeg må kanskje revurdere det da. Og kjøpe meg så liten hund at jeg kan kjøpe Gucciveske å ha den i. |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() Sv: Folk som ikke liker dyr ...Hvilke relasjoner man har til dyr varierer veldig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Rockesøster
|
Skal si du ordlegger deg fint i dag, Floksa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
Noen dyr sprer pest og plage i ordets rette betydning og noen dyr er virkelig en plage for andre dyr. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
can-jur
|
Det må du gjerne mene, jeg synes ikke særlig om å karakterisere levende venser som en pest og en plage, så fremt de ikke i bæsjer direkte på deg.
![]() |
![]() |
#56 |
Rockesøster
|
Enn om de hopper på meg? Eller slikker på meg? Eller biter meg? Eller står utenfor nabohuset og gneldrer dag ut og dag inn? |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
can-jur
|
Joda, men det er ikke rottas skyld at den sprer pest og ei heller ulvens skyld at den følger sine instinker.
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() Sv: Folk som ikke liker dyr ...På linje med hattifnatten her ser jeg. Jeg er vokst opp med dyr og liker de forsåvidt, men vil ikke ha selv nå. Jeg synes nok valper er søtere enn babyer sånn generelt når jeg møter dem på gata. Jeg er ikke redd dyr bortsett fra frosk. De liker jeg virkelig ikke (jada, vet de er harmløse). Ellers så må det vel være helt greit å ikke være interessert i dyr. På samme måte som det er helt greit å ikke være interessert i barn. Å ikke reagere på eller delta i plaging av dyr derimot stiller i en helt annen katergori! |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
can-jur
|
Det var vanskelig for deg å lese det jeg skrev om å bæsje direkte på deg ja?
![]() |
![]() |
#60 |
|
Neida. Flåtten er vel heller ikke til pest og plage. Den følger jo også bare sine instinkter og biter seg fast i mennesker og dyr. Den har jo ingen skyld i at de teite menneskene er over alt og frister den. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|