Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Den store "Hva gleder du deg til?"-tråden

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-05-12, 17:44   #41
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-tråden

Sommerferie, avspasering = lang ferie. Før den tid er det bare stress, så der er det ikke noe særlig jeg gleder meg til.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-12, 17:49   #42
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg både gleder og gruer meg til tur til Dublin i morgen.

Jobbtur av det mer formelle slaget, men kjenner jeg kunden min rett så blir det litt fest og moro også. Og hotellfrokost helt i fred. Drt blir bra.

Gammel 29-05-12, 17:57   #43
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg gleder meg aller mest til jeg er ferdig med oppsigelsestiden min, og kan starte i ny jobb. Skal bli deilig å ikke måtte forholde seg til en psykisk ustabil sjef lengre

Gammel 29-05-12, 17:59   #44
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Jeg gleder meg til sommerferie, og spesielt til 21 juli, for da skal jeg på Bruce Springsteen konsert!

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-12, 18:10   #45
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gleder meg til snøen tiner.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-12, 18:24   #46
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg gleder meg til å reise en dagstur til Tromsø i morgen. Så gleder jeg meg til barnefri fra i morgen ettermiddag til søndag. Så gleder jeg meg faktisk til ungene skal på lang ferie med pappaen sin om et par uker. Og spør du meg om 3-4 uker så gleder jeg meg sikkert til ungene skal komme hjem igjen også.

Gammel 29-05-12, 18:55   #47
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gleder meg til et par hjemme-alene-dager til helgen, og til mannen og sønnen kommer hjem igjen på søndag. Til uken skal jeg på tur/seminar med seksjonen min, det gleder jeg meg til, og neste helg skal sønnen på speidertur og mannen og jeg på teater. Og helgen etter det igjen skal mannen og jeg på Maaemo. Og så er det ikke lenge til sommerferie og Italiatur.

Og så gleder jeg meg til Game of Thrones i kveld.

Gammel 29-05-12, 19:35   #48
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gleder meg til å gå på kafé med kollega i morgen og prøve enda en av kaffdrikkene på sommermenyen til den lokale sjappa.

Gammel 30-05-12, 10:22   #49
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gleder meg til det blir såpass temperatur ute at jeg slipper vanter, longs og skjerf, og kan tusle avgårde om morgenen i fine sandaler og kjole.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 10:32   #50
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Jeg gleder meg til barnefri helg i oktober, middag ute med mannen og å få sove ei hel natt, uten unger som våkner og klenger og sutrer og melkespreng.

Jeg gleder meg til rommet til minsten er ferdig, og til mannen er ferdig med å pusse opp kjellerstua, så vi slipper oppussingskaos og rot.

Jeg gleder meg til vi har fått pusset ned og beiset verandaene, flyttet verandatrappa og fikset og reparert porter og gjerder, så det blir litt hyggelig å være i hagen, og jeg slipper å bekymre meg over at det ikke er trygt for toåringen.

Jeg gleder meg til gromkurset jeg skal undervise i høst.

Jeg gleder meg til å se smilet til storebror når jeg henter ham etterpå (men ikke så mye til obligatorisk meltdown etter det),

Og så begynner jeg å glede meg så smått til minsten våkner, for nå har jeg vært smokk i to timer.

Gammel 30-05-12, 10:36   #51
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Jeg gleder meg til å dra hjem etter jobb og spille mere Zelda :barnslig:

Gammel 30-05-12, 10:41   #52
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg gleder meg til i kveld, for da skal jeg spise middag med en venninne. Lenge siden jentetid med oss to. Gleder meg til sommerferie her også!

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 10:45   #53
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg skal prøve glede meg kvar dag.

I dag gler eg meg til å besøke ei venninne. Og sove sammen med kjæresten igjen.

Gammel 30-05-12, 12:18   #54
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

I dag gleder jeg meg til venninnetid etter jobben. Først middag med en venninne i ettermiddag, deretter "syklubb" med to venninner i kveld.

Og ny episode Vampire Diaries på Fem i kveld, som min kjære pvr-dekoder tar opp til meg.

Gammel 30-05-12, 12:39   #55
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Skal på valpebesøk i ettermiddag, de er fire uker og er begynt å bli riktig så livlige!

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 13:24   #56
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Jeg gleder meg i dag bare til å bli frisk. Møkka, møkka, møkka, møkkakropp. Jeg gleder meg til å stole på kroppen min igjen og kunne ta en tur i marka uten å tenke over om formen er god nok til det. Det gleder jeg meg VELDIG til!

Gammel 30-05-12, 13:57   #57
Malin72
Fullverdig medlem

Medlem siden: Jan 2012
Malin72 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg gleder meg til sommerferien fordi da kommer sønnen min hjem på perm fra militæret

Jeg gleder meg til neste fredag fordi da reiser jeg til København med en herlige gjeng mennesker

Jeg gleder meg til august fordi da får vi kattungen våres i hus

Jeg gleder meg til høsten da jeg begynner i ny jobb da

Fin tråd

Malin72 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 14:27   #58
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Jeg gleder meg til fredagen,for da kommer min datter og mitt 8 uker gamle barnebarn på besøk,mormors lille pjottmons!

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 17:06   #59
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg trenger å glede meg litt hver dag nå, så skal prøve å finne noe for hver dag. I dag gleder jeg meg til den deilige følelsen det er å ha huset fullt av sovende barn. Mye kjekkere enn å ta kveld i et tomt hus når de er hos pappaen sin, jeg synes det er så godt å vite at de er trygt og godt i sengen sin under mitt tak og drømmer søtt.

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 17:35   #60
husmora
Fullverdig medlem

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Horten
husmora er litt kul
Standard

Jeg gleder meg til JUL!
For da kommer les miserables på kino (håper jeg) og den filmen har jeg STORE forhåpninger til. Kan ikke skrives høyt nok hvor mye jeg gleder meg og hvor store forventningene er. Og med de skuespillerne som er med så tror jeg nok forventingene innfris.
Ja, også gleder jeg meg til den dagen jeg kan stå med hodet hevet og si at jeg faktisk har hatt mitt på det tørre hele tiden!

husmora er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:34.