|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenSommerferie, avspasering = lang ferie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenJeg både gleder og gruer meg til tur til Dublin i morgen.
![]() |
![]() |
#43 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenJeg gleder meg aller mest til jeg er ferdig med oppsigelsestiden min, og kan starte i ny jobb. Skal bli deilig å ikke måtte forholde seg til en psykisk ustabil sjef lengre
![]() |
#44 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenJeg gleder meg til sommerferie, og spesielt til 21 juli, for da skal jeg på Bruce Springsteen konsert! |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenJeg gleder meg til å reise en dagstur til Tromsø i morgen. Så gleder jeg meg til barnefri fra i morgen ettermiddag til søndag. Så gleder jeg meg faktisk til ungene skal på lang ferie med pappaen sin om et par uker. Og spør du meg om 3-4 uker så gleder jeg meg sikkert til ungene skal komme hjem igjen også.
![]() |
#47 |
flisespikker
|
![]() Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenJeg gleder meg til et par hjemme-alene-dager til helgen, og til mannen og sønnen kommer hjem igjen på søndag. Til uken skal jeg på tur/seminar med seksjonen min, det gleder jeg meg til, og neste helg skal sønnen på speidertur og mannen og jeg på teater. Og helgen etter det igjen skal mannen og jeg på Maaemo.
![]() |
#48 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenJeg gleder meg til å gå på kafé med kollega i morgen og prøve enda en av kaffdrikkene på sommermenyen til den lokale sjappa.
![]() |
![]() |
#50 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenJeg gleder meg til barnefri helg i oktober, middag ute med mannen og å få sove ei hel natt, uten unger som våkner og klenger og sutrer og melkespreng.
![]() |
![]() |
#51 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenJeg gleder meg til å dra hjem etter jobb og spille mere Zelda :barnslig:
![]() |
![]() |
#53 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenEg skal prøve glede meg kvar dag.
![]() |
![]() |
#54 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenI dag gleder jeg meg til venninnetid etter jobben. Først middag med en venninne i ettermiddag, deretter "syklubb" med to venninner i kveld.
![]() |
#55 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenSkal på valpebesøk i ettermiddag, de er fire uker og er begynt å bli riktig så livlige! |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenJeg gleder meg i dag bare til å bli frisk. Møkka, møkka, møkka, møkkakropp. Jeg gleder meg til å stole på kroppen min igjen og kunne ta en tur i marka uten å tenke over om formen er god nok til det. Det gleder jeg meg VELDIG til!
![]() |
#57 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jan 2012
![]() |
![]() Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenJeg gleder meg til sommerferien fordi da kommer sønnen min hjem på perm fra militæret |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenJeg gleder meg til fredagen,for da kommer min datter og mitt 8 uker gamle barnebarn på besøk,mormors lille pjottmons! |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenJeg trenger å glede meg litt hver dag nå, så skal prøve å finne noe for hver dag. I dag gleder jeg meg til den deilige følelsen det er å ha huset fullt av sovende barn. Mye kjekkere enn å ta kveld i et tomt hus når de er hos pappaen sin, jeg synes det er så godt å vite at de er trygt og godt i sengen sin under mitt tak og drømmer søtt.
![]() |
#60 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Horten
![]() |
![]() Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenJeg gleder meg til JUL! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|