![]() |
#41 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Autofil? Jeg?Hahaha følte meg på sanne måte da jeg skulle ha ny slange inni sykkelen. Lang story men føler virkelig at det var samme opplevelse. Hadde jeg punktert på gaten hadde jeg mest sannsynlig gått fra den.
![]() |
#42 |
Pauset
|
![]() Sv: Autofil? Jeg?
Sykkelslanger kan variere veldig mye i pris da, til ditt forsvar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Autofil? Jeg?Ja det er jo en ting, men hvordan i alle dager skifter man en? Det endte med at sykkelen sto i garasjen her i 9 mnd og forrige søndag kom en venninne og mannen på besøk og han fikset det på 5 min.
![]() |
#44 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Autofil? Jeg?Pffff...hverken mannen eller jeg har greie på bil, og slike ting som pærebytte gjøres på verksted. Til vårt forsvar er det umulig å gjøre noe selv på BMWen vi har hatt. Sånn bortsett fra å fylle diesel, peile olje, fylle spylevæske og skifte viskere. Og DET kan jeg. Og skifte dekk seff. Men resten ordner de hyggelige menneskene på verkstedet.
![]() |
#45 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Autofil? Jeg?Tenker de ler godt av oss på bensinstasjoner og verksted.. Ikke at jeg skal si at det kun er kvinner som er slik, men jeg tror vi er litt i overvekt. Jeg hadde nok vært en sånn man ser på overvåkningsfilm som ikke klarer å fylle opp bilen eller kjører av sted med pumpeslangen i bilen osv..
![]() |
#48 |
Pauset
|
![]() Sv: Autofil? Jeg?
Jeg har jobbet på sykkelverksted, og jeg skjønner deg godt. Det er mye duppedingser og man vil jo gjerne ikke ødelegge noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Pauset
|
![]() Sv: Autofil? Jeg?Når jeg skulle fylle bensin på bilen min første gang, så sendte jeg en SMS til han jeg kjøpte den av (kjenner han) hvor det stod: Er det 97 blyfri jeg skal ha? |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
maler
|
![]() Sv: Autofil? Jeg?Fløyel: dagens!
![]() |
#51 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård