Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

[Ikea] Gi meg selvtillit

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-06-12, 13:50   #1
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

[Ikea] Gi meg selvtillit

Det er bare å innrømme at eksen og jeg hadde tradisjonell kjønnsrollefordeling på en enkelte områder. Derfor har jeg aldri satt opp et større Ikea-møbel i mitt liv. Nå har jeg lyst til å gjøre barnas rom fine. De skal få Hemnes-dagsenger, høy bokhylle (Hemnes det også, tror jeg) og et oppbevaringsmøbel til å ha leker i.

Jeg har jo folk som kan hjelpe meg (kjæreste, far, bror), men samtidig hadde det vært fint å i utgangspunktet klare seg selv og at hjelp blir bonus. Men klarer jeg å sette opp de nevnte møbler? Hemnes-sengen har jeg hørt er vanskelig. Noen tips? Spesielle verktøy som gjør det enklere?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:31.