|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Var det noen som sa agurktid?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#3 |
|
En Som Trener
|
Sv: Var det noen som sa agurktid?Nå har de visst fjernet kommentarfeltet på rb.no! Ikke rart, for der fikk de samme kommentarer som her gitt. Burde fjernet hele artikkelen spør du meg. Journalisten er vel ikke den skarpeste kniven i skuffen som faktisk henger ut barna ved å skrive om dette heller!
|
|
|
#4 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Var det noen som sa agurktid?Jeg forventer da virkelig at isbilsjåføren kommer å ringer på dersom mitt barn kommer med en 200lapp for å kjøpe is. Han har nå ikke stort å gjøre uansett.
|
|
|
|
#5 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Var det noen som sa agurktid?Huff, stakkars unger. Og dusteforeldre. Tenk å henge ut både seg selv og sine egne barn på den måten. Jeg undrer meg også over hvilke journalistiske og redaksjonelle vurderinger som lå bak vurderingen av at dette var en sak for RB.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Var det noen som sa agurktid?Mine unger får forresten ikke kjøpe is på isbilen uten meg. Det er nok mest pga at jeg aldri har kontanter og må betale med kort.
|
|
|
|
#7 |
|
Søt og rar
|
Sv: Var det noen som sa agurktid?Jeg hadde skjønt kritikken bedre om mengden barnet kjøpte var type halv-absurd.
|
|
|
#8 |
|
Librocubicularist
|
Eg synest jo uttrykket på denne ungen på biletet er ganske interessant også. Det er skikkeleg offer-uttrykk, som om det var noko langt meir alvorleg som hadde skjedd. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg skjønner det egentlig godt, dette må jo være skikkelig pinlig for henne. Jeg synes også det er litt sånn merkelig at moren står i bakgrunnen å ler...?? Men mulig jeg overtolker litt her altså. OG det er jo noe langt mer alvorlig som skjer akkurat der og da: Hun blir hengt ut i avisen av sine egne foreldre for å ha falt for fristelsen å kjøpe is for sparepengene sine. Dusteforeldre altså.
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Ja, hadde hun kjøpt is for flere tusen kroner kunne jeg faktisk skjønt det.
|
|
|
|
#11 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Var det noen som sa agurktid?Og hva slags sparebøsse er det vi snakker om her? Det kunne vært greit å vite. Så ikke andre går i fella og kjøper det samme makkverket.
|
|
|
#12 |
|
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Var det noen som sa agurktid?Så flaut. Sist redigert av Mirmell : 06-06-12 kl 19:44. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Var det noen som sa agurktid?Jah. Kommentar på FB er avlevert!
|
|
|
#16 |
|
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Var det noen som sa agurktid?Helt klart ikke isbilselgerens ansvar, men en "intern familiesak".
|
|
|
#17 |
|
Ekvilist
|
Sv: Var det noen som sa agurktid?Jeg leste samme artikkel, og visste ikke helt om jeg skulle le eller grine. RB er verdensmestere på indignerte foreldre, dette har vi snakket en del om på FP tidligere.
|
|
|
#18 |
|
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Privat vei i borettslaget? Send en e-post til selskapet om hva som er ønskelig at isbilen skal gjøre her....
|
|
|
#19 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Vi har tatt det opp direkte med hovedkontorene til isbilene, og de skulle ta det videre. Men ingenting skjer, og i mellomtiden rygget isbilene på en ungene nærområdet her for en tid tilbake.
|
|
|
#20 |
|
Ekvilist
|
Sv: Var det noen som sa agurktid?Æsj, jeg nå får jeg jo ikke skrevet kommentar på FB. Da outer jeg meg jo fullstendig.
Vi boikotter også. Den ryggesaken hvor et barn ble påkjørt, var den i RB? Den fikk jeg ikke med meg. Men etter å ha sett kjøringen i vårt borettslag så forundrer det meg ikke det grann.
|
![]() |
|
|