Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

FB: Harry med profilbilde med glass i hånden?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: FB: Harry med profilbilde med glass i hånden?
Ja 43 31,16%
Nei 24 17,39%
Jeg bryr meg fremdeles ikke om hva andre har som bilde 35 25,36%
Bare hvis det er alkohol i glasset, melk og cola er greit. 8 5,80%
Nei, men jeg ville ikke hatt det selv 21 15,22%
Agurksalat 21 15,22%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 138. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-06-12, 10:06   #1
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FB: Harry med profilbilde med glass i hånden

Jeg tenker automatisk at de som bruker festbilder med alkohol i glasset på facebook bruker facebookbildet til å signalisere noe om identiteten sin. Kanskje tenker jeg særlig det om de jeg vet har små barn og familieliv som sin hverdagssyssel. "Jeg-er-fortsatt-vill-og-gal-og-morsom-og-drikker-mojitos-selv-om-jeg-har-barn-og-greier"

Men, hvis jeg reflekterer utover første øyekast så vil jeg tro det bare er valgt av samme årsak som mitt facebook-bilde. Etter kriteriet "Jeg så iallefall ikke ut som meg på det verste".

Jeg drikker te på mitt bilde, jeg. :sitt på det tørre:

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-12, 10:09   #2
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Det er sommer og det burde vært sol.. det er flere og flere på min side som har glass i hånden.. MAn får ha det man vil som bilde, jeg bryr meg ikke om det.
Det er vel mer pinlig at alle i samme vennegjeng hermer etter hverandre med likt bilde, tenker jeg....

Gammel 25-06-12, 10:19   #3
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, den gangen jeg hadde bilde av meg selv på fjelltur ,syntes jeg det var direkte pinlig at så mange av de 600 millionene andre FB-brukerne hadde det samme.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-12, 11:04   #4
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns ikke det er så rart å ha profilbilde der barnet er med. Men jeg syns det er veldig rart å ha bare barnet som profilbilde. På et vis som om barnet er personen, og står bak det som skrives.

Lurer litt på hvor harry det kan være å ha profilbilde av barnet med glass og sigarett. Heldigvis røyker ikke noen av sønnene mine.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-12, 11:07   #5
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjøttbein må da være fryktelig in i disse lavkarbo-tider.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-12, 14:26   #6
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg valgte mitt bilde fordi det var et jeg syntes jeg tok meg ut på. Utseendemessig. Det finnes ikke så mange av dem.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-12, 15:55   #7
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kysser hesten min på munnen på mitt profilbilde (og har hatt det samme bildet siden jeg registrerte meg i 2007).
Jeg ble selvfølgelig øyeblikkelig paranoid av denne tråden og lurer veldig på om folk tror at jeg egentlig tror at jeg er en hest?!?

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-12, 16:15   #8
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Jeg kysser hesten min på munnen på mitt profilbilde (og har hatt det samme bildet siden jeg registrerte meg i 2007).
Jeg ble selvfølgelig øyeblikkelig paranoid av denne tråden og lurer veldig på om folk tror at jeg egentlig tror at jeg er en hest?!?

Neida, vi tror bare at du foretrekker hester.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:48.