|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
| Se resultatene: FB: Harry med profilbilde med glass i hånden? | |||
| Ja |
|
43 | 31,16% |
| Nei |
|
24 | 17,39% |
| Jeg bryr meg fremdeles ikke om hva andre har som bilde |
|
35 | 25,36% |
| Bare hvis det er alkohol i glasset, melk og cola er greit. |
|
8 | 5,80% |
| Nei, men jeg ville ikke hatt det selv |
|
21 | 15,22% |
| Agurksalat |
|
21 | 15,22% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 138. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Borte
|
Sv: FB: Harry med profilbilde med glass i håndenJeg tenker automatisk at de som bruker festbilder med alkohol i glasset på facebook bruker facebookbildet til å signalisere noe om identiteten sin. Kanskje tenker jeg særlig det om de jeg vet har små barn og familieliv som sin hverdagssyssel. "Jeg-er-fortsatt-vill-og-gal-og-morsom-og-drikker-mojitos-selv-om-jeg-har-barn-og-greier"
|
|
|
#2 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: FB: Harry med profilbilde med glass i håndenDet er sommer og det burde vært sol.. det er flere og flere på min side som har glass i hånden.. MAn får ha det man vil som bilde, jeg bryr meg ikke om det.
|
|
|
|
#3 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: FB: Harry med profilbilde med glass i håndenJa, den gangen jeg hadde bilde av meg selv på fjelltur ,syntes jeg det var direkte pinlig at så mange av de 600 millionene andre FB-brukerne hadde det samme. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Fortynnet
|
Sv: FB: Harry med profilbilde med glass i håndenJeg syns ikke det er så rart å ha profilbilde der barnet er med. Men jeg syns det er veldig rart å ha bare barnet som profilbilde. På et vis som om barnet er personen, og står bak det som skrives. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: FB: Harry med profilbilde med glass i håndenKjøttbein må da være fryktelig in i disse lavkarbo-tider. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: FB: Harry med profilbilde med glass i håndenJeg valgte mitt bilde fordi det var et jeg syntes jeg tok meg ut på. Utseendemessig. Det finnes ikke så mange av dem. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
can-jur
|
Sv: FB: Harry med profilbilde med glass i håndenJeg kysser hesten min på munnen på mitt profilbilde (og har hatt det samme bildet siden jeg registrerte meg i 2007).
|
|
|
|
#8 |
|
Eklektisk
|
Sv: FB: Harry med profilbilde med glass i hånden
Neida, vi tror bare at du foretrekker hester. |
|
|