|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes den perfekte kvinnen her inne på FP?Nah. Heller den perfekte kvinne.
![]() |
#42 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Finnes den perfekte kvinnen her inne på FP?
Det var veldig hyggelig av deg å beskrive meg på den måten! : omsorgsfullt rett fra levra: :kunne ikke dy meg:
![]() |
#44 |
TittelTøs
|
![]() Sv: Finnes den perfekte kvinnen her inne på FP?Den perfekte kvinne har en god dose Mauser i seg?
![]() |
#46 |
Epikur
|
![]() Sv: Finnes den perfekte kvinnen her inne på FP?Haha, jeg kan faktisk krysse av på alt, i tillegg til å ikke bry meg om rot, og da snakker vi ekte rot, men jeg ante ikke at jeg var den perfekte kvinnen!
![]() |
#47 |
Bedreviter
|
Det var en herlig beskrivelse, Smilefjes. Og mye nærmere min definisjon av Den Perfekte Kvinne enn listen over. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
This is normal!
|
Du trenger ikke lete lenger. Jeg synes du er perfekt.
![]() |
![]() |
#49 |
Einsam
|
![]() Sv: Finnes den perfekte kvinnen her inne på FP?Den perfekte kvinnen her i huset, er hun som står opp halv seks hver dag, smører nistepakker og ordner frokost til to små og seg selv, før hun leverer et barn på sfo rett etter det åpner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
This is normal!
|
![]() Sv: Finnes den perfekte kvinnen her inne på FP?Jeg lurer forresten mest på om den perkfete kvinnen finnes her inne på FP.
![]() |
![]() |
#52 |
Mother of Dragons
|
Jeg kjenner også en god del sånne, både menn og kvinner og her på FP og utenfor. Sånne Skikkelig Ålreite folk som en kan stole på, som bretter opp armene og tar et tak om det trengs. Sånne som et samfunn er bygd opp av.
![]() |
#53 |
tradisjonell figur
|
![]() Sv: Finnes den perfekte kvinnen her inne på FP?De som gidder må gjerne være perfekte, jeg vil heller være god nok og trives med det.
![]() |
#54 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes den perfekte kvinnen her inne på FP?For meg ville det perfekte være å være glad i meg selv, og ellers gjøre så godt jeg kunne av det jeg måtte, og prioritere det jeg hadde lyst til litt høyere uten dårlig samvittighet. Jobber med saken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes den perfekte kvinnen her inne på FP?Den perfekte kvinne kan jo spise akkurat det hun vil uten å legge på seg |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Erfaren nok
|
Jeg kjenner meg mer igjen i denne, enn i den HI skisserer iallefall.
![]() |
#59 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jul 2012
![]() |
Men er du god nok, om det bare er det du streber etter? |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|