Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

I motsetning til Guro, leder, har jeg ikke en ambisjon ...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-07-12, 23:10   #1
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I motsetning til Guro, leder, har jeg ikke en ambisjon ...

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Hun er nok leder i OCD-foreningen.

Que?

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-12, 00:02   #2
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 357
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av bai, her.

Que?

Obsessive compulsive disorder.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-12, 17:22   #3
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Grusom stemme, det er som om stemmen hennes og ansiktet ikke passer sammen. Eller noe.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-12, 17:25   #4
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg tror ikke jeg har et eneste hvitt håndkle, så det ville vært dumt å ha ambisjoner om det, gitt.

Gammel 25-07-12, 22:55   #5
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Synes det er dårlig å gjøre narr av Guros ambisjoner. Hun er tross alt Leder.

Gammel 25-07-12, 23:26   #6
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tenk så fint at ledere ikke har glemt at de er kvinner og har ambisjoner på de viktige områdene i livet. Og tenk at det er greit også for karrierekvinner å ha sterke interesser på hjemmefronten.

Gammel 26-07-12, 02:04   #7
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Forferdelig reklame som alltid får meg til å skifte kanal. Men det går en annen vaskereklame for tiden som er kjempefin; en mann som kommer hjem til et rotete hus, der mor og baby sover på sofaen. Helt stille drar han fram masse forskjellig såpegreier og vasker huset.

Gammel 26-07-12, 08:57   #8
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Forferdelig reklame som alltid får meg til å skifte kanal. Men det går en annen vaskereklame for tiden som er kjempefin; en mann som kommer hjem til et rotete hus, der mor og baby sover på sofaen. Helt stille drar han fram masse forskjellig såpegreier og vasker huset.

Jah, den smiler jeg også av. Og mannen min lo første gang han så den, for han syntes det så kjent ut.

Gammel 26-07-12, 08:28   #9
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skjønte også hvilken reklame det var snakk om med en gang. Sjelden jeg får med meg reklamen, men når jeg hører ordene "ambisjon" og "hvite håndklær" i samme setning, synes jeg det er ganske zpesielt.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-12, 21:21   #10
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Reklamen er tull, Vanish er gull! Bruker det på de fleste 40'graders maskiner her, da ketchup gjerne havner her og der. Det fjerner så og si alt, så fremt det ikke har ligget i mange dager. Før drev jeg på med flekkfjerner som jeg sprayet på, men dette er mye enklere og med bedre resultat.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-12, 21:25   #11
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Det er utrolig mange teite reklamer for tida, og denne er den verste.
Nr. 2 må være "du kan ikke ha KJØPEdressing på en HJEMMELAGET salat ".
Og nr. 3 er hun superirriterende berta som ringer faren sin i ett kjør.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-12, 21:49   #12
mina
Strikker

mina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

I går så jeg også reklamen med den ambisiøse damen. Det er det dummeste jeg har sett på lenge!

Gammel 15-08-12, 08:59   #13
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

Det er utrolig mange teite reklamer for tida, og denne er den verste.
Nr. 2 må være "du kan ikke ha KJØPEdressing på en HJEMMELAGET salat ".
Og nr. 3 er hun superirriterende berta som ringer faren sin i ett kjør.

Jeg, derimot, synes alle disse reklamene er veldig berikende å se på. Det er helt sant også: Det er jo helt forkastelig med KJØPEdressing på en HJEMMELAGET salat, spesielt når det er littegranne mynte i den...

Gammel 15-08-12, 09:28   #14
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Jeg trodde virkelig den slags elendig reklame var gått ut på dato for lengst. Eventuelt forbeholdt radio. Er det mulig.

Gammel 15-08-12, 10:00   #15
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Men er det ikke litt (selv)ironi i slike reklamer? (Det MÅ det være, ellers mister jeg all respekt for reklamefolk. )

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-12, 10:04   #16
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Men er det ikke litt (selv)ironi i slike reklamer? (Det MÅ det være, ellers mister jeg all respekt for reklamefolk. )

La oss legge godviljen til, og bare gå ut fra det.

Gammel 15-08-12, 10:07   #17
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

La oss legge godviljen til, og bare gå ut fra det.

Jeg kjenner jeg må det. Jeg er kynisk og skuffet nok fra før.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-12, 10:15   #18
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Haha, såvidt jeg kan se er den aktuelle reklamen her blottet for humor, ironi eller noe som helst som er gøy. Den er bare helt vanvittig DOMM.

Gammel 15-08-12, 10:21   #19
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Synes det er litt festlig at hun som leder og alt, sin største bekymring er skitne hender på de hvite håndklærne. Så ille at hun bare må løpe hjem for å vaske

*Har hvite hånduker uten vanish*

Gammel 15-08-12, 10:28   #20
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

He he, jeg så denne reklamen i Danmark. Der heter damen Lotte og er pedagog. Men ambisjoner - det hadde hun, altså.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:39.