|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: I motsetning til Guro, leder, har jeg ikke en ambisjon ...
Obsessive compulsive disorder.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: I motsetning til Guro, leder, har jeg ikke en ambisjon ...Grusom stemme, det er som om stemmen hennes og ansiktet ikke passer sammen. Eller noe.
![]() |
#4 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: I motsetning til Guro, leder, har jeg ikke en ambisjon ...Jeg tror ikke jeg har et eneste hvitt håndkle, så det ville vært dumt å ha ambisjoner om det, gitt.
![]() |
#5 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I motsetning til Guro, leder, har jeg ikke en ambisjon ...Synes det er dårlig å gjøre narr av Guros ambisjoner. Hun er tross alt Leder.
![]() |
#6 |
maler
|
![]() Sv: I motsetning til Guro, leder, har jeg ikke en ambisjon ...Tenk så fint at ledere ikke har glemt at de er kvinner og har ambisjoner på de viktige områdene i livet. Og tenk at det er greit også for karrierekvinner å ha sterke interesser på hjemmefronten.
![]() |
#7 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: I motsetning til Guro, leder, har jeg ikke en ambisjon ...Forferdelig reklame som alltid får meg til å skifte kanal. Men det går en annen vaskereklame for tiden som er kjempefin; en mann som kommer hjem til et rotete hus, der mor og baby sover på sofaen. Helt stille drar han fram masse forskjellig såpegreier og vasker huset.
![]() |
#8 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Jah, den smiler jeg også av. Og mannen min lo første gang han så den, for han syntes det så kjent ut.
![]() |
![]() |
#9 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: I motsetning til Guro, leder, har jeg ikke en ambisjon ...Reklamen er tull, Vanish er gull! Bruker det på de fleste 40'graders maskiner her, da ketchup gjerne havner her og der. Det fjerner så og si alt, så fremt det ikke har ligget i mange dager. Før drev jeg på med flekkfjerner som jeg sprayet på, men dette er mye enklere og med bedre resultat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I motsetning til Guro, leder, har jeg ikke en ambisjon ...Det er utrolig mange teite reklamer for tida, og denne er den verste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I motsetning til Guro, leder, har jeg ikke en ambisjon ...I går så jeg også reklamen med den ambisiøse damen.
![]() |
#13 |
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Jeg, derimot, synes alle disse reklamene er veldig berikende å se på.
![]() |
#14 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: I motsetning til Guro, leder, har jeg ikke en ambisjon ...Jeg trodde virkelig den slags elendig reklame var gått ut på dato for lengst. Eventuelt forbeholdt radio. Er det mulig.
![]() |
#15 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: I motsetning til Guro, leder, har jeg ikke en ambisjon ...Men er det ikke litt (selv)ironi i slike reklamer? (Det MÅ det være, ellers mister jeg all respekt for reklamefolk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
La oss legge godviljen til, og bare gå ut fra det.
![]() |
#18 |
Sånn passe sane
|
Haha, såvidt jeg kan se er den aktuelle reklamen her blottet for humor, ironi eller noe som helst som er gøy. Den er bare helt vanvittig DOMM.
![]() |
#19 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: I motsetning til Guro, leder, har jeg ikke en ambisjon ...Synes det er litt festlig at hun som leder og alt, sin største bekymring er skitne hender på de hvite håndklærne. Så ille at hun bare må løpe hjem for å vaske
![]() |
#20 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: I motsetning til Guro, leder, har jeg ikke en ambisjon ...He he, jeg så denne reklamen i Danmark. Der heter damen Lotte og er pedagog. Men ambisjoner - det hadde hun, altså.
![]() |
|
|