|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Fortynnet
|
Sv: Den store tråden for tilståelserJeg tilstår at jeg på grunn av diverse omstendigheter i mange år har hatt en intimsone på minst to meter. Jeg har følt meg direkte dårlig av overfallsklemming fra nesten ukjente, kolleger osv, og det er fortsatt bare mann og barn jeg kan klemme helt komfortabelt. Men jeg er blitt mye, mye bedre. Klemming både når man kommer og når man går er veldig utbredt i vennekretsen min, og nå er jeg tilvent og syns i og for seg det er hyggelig. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Den store tråden for tilståelserJeg er en sånn som sitter på kontoret og ler høyt for meg selv av morsomme tilståelsestråder. Godt jeg får ferie om noen timer
|
|
|
|
#3 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Den store tråden for tilståelserJeg har ettergravidvondtibaken. Derfor trøstespiste jeg vaniljeis med kaffe på mens jeg så en ekstremt grafsete episode av Dr Phil. Etterpå fant jeg sjokolade som også ble trøstespist. Og nå husket jeg at jeg har lovet guttene å gå på kafe i dag. Får trøste meg med at jeg må gå fram og tilbake, og at bakkene hjem sikkert tar knekken på et par av m&m-ene jeg har helt i meg. :bekjenner: |
|
|
|
|
|
#5 |
|
kamerat
|
Sv: Den store tråden for tilståelserJeg må bare slutte å late som om jeg liksom jobber i dag, tror jeg.
|
|
|
#6 |
|
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den store tråden for tilståelserJeg tilstår at jeg ikke er skapt for å ha folk rundt meg 24/7 i 2 lange månender. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Tatt på
|
Sv: Den store tråden for tilståelserJeg kjøpte to par like sko i dag bare fordi jeg ikke greide å bestemme meg for farge. Og jeg skulle egentlig vært på jobb da jeg kjøpte de.
|
|
|
#9 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Den store tråden for tilståelserJeg tok veldig lang lunsj i dag for å skravle med søsteren min, og da jeg kom tilbake på jobb ga jeg beskjed om at jeg også må dra litt tidlig fordi verkstedet sa at bilen min var ferdig.
|
|
|
#10 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Den store tråden for tilståelserJeg er allerede hjemme fra kino med to barn, noe som betyr at fredagens godteri allerede er spist, men jeg har ikke tenkt å straffe meg selv i kveld for det! |
|
|
|
|
|
#11 |
|
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Sv: Den store tråden for tilståelserJeg tilstår at jeg i morges vurderte å ta med meg DS-en min på kontoret fordi jeg vilvilvil! klare et nytt nivå i SuperMario.
|
|
|
#12 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Den store tråden for tilståelser
Jeg må rett og slett be mannen gjemme bort DS´n. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Fola Blakken
|
Skal vi gifte oss? Jeg syns jeg får altfor lite pjusking i håret og kiling på hånden.
|
|
|
|
#15 |
|
© All rights reserved
|
Hva er det med dere? Pjusking? |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Det er det beste med å bli skoleleder. Vanlig fire ukers sommerferie.
|
|
|
#17 |
|
rakkarpus
|
Hva med den sjokoladekaka du skulle ha med da du ble solbrent da??
|
|
|
#20 |
|
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den store tråden for tilståelserJeg har sykt mye jeg burde gjøre, men jeg har bare tenkt å helle litt rødvin i glasset og utsette alt det ubehagelige til i morgen
|
|
![]() |
|
|