|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
Se resultatene: Bannar du? | |||
Aldri |
![]() ![]() ![]() ![]() |
17 | 9,50% |
Berre inni meg |
6 | 3,35% |
Svært sjeldan |
40 | 22,35% |
Sånn dann og vann når det fell naturlig |
68 | 37,99% |
Jevnlig, ja |
21 | 11,73% |
Jevnlig og ofte |
7 | 3,91% |
Heile tida i grunn, også når eg er blid og glad |
6 | 3,35% |
Nordlending |
12 | 6,70% |
Nord for nordlending |
2 | 1,12% |
Deltakere: 179. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Banning?Nordlending og banner alt for ofte.
![]() |
#43 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Banning?Aldri.
![]() |
#44 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Banning?Veldig sjelden, men av og til er det det eneste som duger.
![]() |
![]() |
#45 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Banning?Jeg er godt oppdratt i et svært møblert og kultivert hjem, så jeg banner ikke. Ikke alltid. Ikke veldig offentlig. Jeg er derimot en jævel til å banne når ikke barna og Drømmemannen (han er så snerpete asså) kan høre det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Banning?Dessverre gjer eg det. Eg hatar at eg gjer det, men det kjem ei glose dann og vann ja.
![]() |
#47 |
One of These Days
|
![]() Sv: Banning?Hadde jeg svart på denne pollen før jeg dro på styrketrening på Black Box, ville svaret vært anderledes. Etter en hard treningsøkt der med banning og det faktisk foran ungene, må jeg innrømme at jeg banner. Har i grunnen vært påpasselig med å ikke banne foran ungene og dermed har jeg kvittet meg med den uvanen, bortsett fra når altså trener hardt har jeg fått bekreftet i kveld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Banning?Jeg banner ikke ofte, men mer nå en før. Mannen kommer fra et sted der de banner veldig, når han snakker med foreldrene eller andre fra hjemstedet er det MYE banning.
![]() |
#49 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Banning?Jeg banner. Og så kjefter jeg på ungene om de gjør det samme.
![]() |
#50 |
her skal det bli liv
Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Banning?Jeg er oppvokst og oppfostra hos en svenske og ei finnmarking. Hva tror du?
![]() |
#51 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Banning?
Jeg finner det helt naturlig å brøle det som føles naturlig underveis i fødsler. Med nr to var jeg rent ille berørt av meg selv på slutten, så etter å ha fått ut den der ungen løftet jeg opp hodet og stirret på ham før jeg tok lystgassmasken vekk lenge nok til å beklage enkelte ting jeg kan ha sagt. De knegget bare, og sa noe om at jeg ikke er den eneste som oppdager at jeg kan ord jeg rødmer over selv.
![]() |
#53 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Banning?Er nordlending, og banner ikke ofte, men av og til. I hovedsak 'helsike' glipper ut. Noe mer om situasjonen legger opp til det. Men er ikke vant med utstrakt bannskap hjemmefra, og ønsker ikke et hjem der det er normalen selv heller. Det gjelder også andre typer begrep som ikke er 'dannet' språk. Sist redigert av Dronningen : 18-08-12 kl 01:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Banning?Er shit og pokker banneord? I så tilfelle banner jeg litt, hvis ikke sjelden.
![]() |
#55 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Banning?Jeg kan banne så det holder (75% nordlandsk blod i årene), men ikke i normalt prat. Banningen kommer om jeg er sint, irritert over å ikke få til noe, eller jeg slår meg.
![]() |
#58 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Banning?Absolutt aldri. Ordene er rett og slett ikke i vokabularet mitt. Synes det er helt greit å høre på når det kommer utbrudd pga et aller annet som har skjedd, men jeg blir sliten av å høre på banning i annenhver setning.
![]() |
#59 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Banning?Jeg banner litt for mye i forhold til mange andre her på FP tror jeg.. Vil vel si jeg banner jevnlig, ikke bare når jeg er sint.
![]() |
#60 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Banning?
Skikkelig ille, faktisk, noe av det verste man kan finne på å si. Fullt på høyde med "faen i helvete" på norsk. Jeg dreit meg nok ut der noen ganger..:
![]() |
|
|