Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Er dette veldig forfengelig?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-04-07, 15:34   #41
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.023
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er dette veldig forfengelig?

Det har ikke falt meg inn nei...

Men enig i at sølete sko ikke er pent. Tar en klut over støvletter og slikt ja. Burde absolutt gi støvlene et jag nå..
Har nettop vært på tur i skogen, men da blir jeg så sløv.. og så skal vi i bursdag og så er det leggetid og så.. Full av unnskyldninger for å slippe.

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 17:12   #42
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er dette veldig forfengelig?

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.



Hva gjorde dere med dem etterpå?

Det med gaffelen gjorde jeg bare for moro skyld, da. De var nemlig superkjedelige å vaske. :beroliger:
Når jeg var ferdig med dem gikk de tilbake til å være brødposer.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 17:18   #43
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.730
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er dette veldig forfengelig?

Jeg tror ikke engang jeg hadde kunnet komme på at det går ann å vaske skolisser....

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 17:18   #44
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.439
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er dette veldig forfengelig?

Jeg har aldri vasket skolissene, da kjøper jeg heller nye sko :sløser: De forrige sneakersene til mannen kom faktisk med 2 forskjellige lisser, sorte og hvite, slik at han kan bytte mellom ulike farger, de hvite er fortsatt ubrukte

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 17:23   #45
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er dette veldig forfengelig?

Vasker aldri skolisser. Er nok ikke en så god husmor, nei
Men tørker av skoene hvis de er møkkete, og pusser/impregnerer dem en gang i blant
Stoffsko som kan vaskes får en runde i vaskemaskinen en gang i blant....

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 17:32   #46
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette veldig forfengelig?

Jeg vasker sko og støvler - men tar ikke ut lissene og vasker de separat.
Sengetøyet - helst sateng - henger jeg opp til tørk, og stryker ikke lenger.
Har elektrisk rulle på vaskerommet dersom jeg virkelig skal ha ånden over meg.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 17:47   #47
Doxa
hmmm
 
Doxa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Sv: Er dette veldig forfengelig?

Morsom ide, men vaske skolisser gjør jeg ikke. Kunne faktisk ikke ramlet meg inn engang, med mindre noen hadde spydd på lissene da.
Har mer enn nok annet å bruke tiden min på og som er mye gøyere.

Doxa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 18:00   #48
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er dette veldig forfengelig?

Vaske skolisser? Har jeg aldri hørt om før. Er ikke noe jeg har tenkt å begynne med heller.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 18:02   #49
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette veldig forfengelig?

Det kunne aldri falt meg inn å vaske skolisser. Jeg humrer litt nå.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 18:03   #50
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.906
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette veldig forfengelig?

Forfengelig er for øvrig ikke ordet, synes jeg - snålt passer bedre. Mange kommenterer at de har bedre ting å bruke tida si på, men så fryktelig lang tid tar vel ikke denne sysselen egentlig? Lissene fyller jo ikke akkurat opp en vaskemaskin heller, og det tar vel ikke all verdens tid å tre i et par sko.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 18:06   #51
Doxa
hmmm
 
Doxa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Sv: Er dette veldig forfengelig?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Forfengelig er for øvrig ikke ordet, synes jeg - snålt passer bedre. Mange kommenterer at de har bedre ting å bruke tida si på, men så fryktelig lang tid tar vel ikke denne sysselen egentlig? Lissene fyller jo ikke akkurat opp en vaskemaskin heller, og det tar vel ikke all verdens tid å tre i et par sko.

De må jo henges opp til tørk, også.

Doxa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 18:18   #52
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er dette veldig forfengelig?

Du er helt normal, Pastill! Jeg vasker skolisser, joggesko osv. i maskinen jeg. Alle andre sko holder jeg også rene. Det er mange som slurver med sko, og mange tenker nok ikke på hvor utrolig stygt det er med skitne sko og lisser. Det hjelper liksom ikke hvor pen og pene klær man har dersom skoene ikke ser ut.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 18:24   #53
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.713
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette veldig forfengelig?

Jeg kan melde meg inn i sjuskeklubben iallefall! - Tanken har ikke slått meg engang! Jeg har vasket joggesko i maskina altså, men da har bare latt skoene stå til tørk...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 18:59   #54
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er dette veldig forfengelig?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Skolisser?

Jeg putter bare hele skoen i vaskemaskinen jeg, med lisser og det hele. Funker fint det.

Du hadde neppe puttet skinnsko og gummistøvler i vaskemaskinen?

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 19:03   #55
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er dette veldig forfengelig?

Opprinnelig lagt inn av Marian, her.

Noen har for mye fritid og burde få seg en hobby eller noe :konkluderer:

Pøh.
Har mange interesser jeg. Bare liker ikke å ha sølete sko.
Er ikke snakk om å vaske de hver uke eller noe, men kanskje en gang eller to pr sesong. Etter å ha solgt sko noen år så er jeg også rågod på å snøre.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 19:39   #56
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.144
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette veldig forfengelig?

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

4 barn pg XXX antall sko.
Nå er de færreste med lisser, men storebror som er en aktiv ung herremann og sparker fotall i friminuttene , kan til tider ha sølete sko
Virkelig sølete sko.Hans sko er som regel i skinn, og skinnsko putter jeg ikke i vaskemaskinen
De vaskes og blir så fine som bare det.Er skolissene sølete , tar jeg de ut og vasker de seperat.Men, det er ikke noe jeg gjør ukentlig det altså, men en gang iblandt når de er virkelig sølete

Har ikke fritidsproblemer nei , har i grunnen mer enn nok å fylle tiden min med, diverse verv både privat og kommunalt og 100% stilling i lederposisjon
Men, etter som min mor sier, er jeg veldig effektiv og får unna

Jeg stryker forresten sengetøy,t-skjorter og glasshåndklær

Jeg burde vel bli imponert.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 19:40   #57
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.355
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette veldig forfengelig?

*Dårlig Husmor TM*

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 19:56   #58
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er dette veldig forfengelig?

Jeg kjøper nye skolisser jeg dersom de blir for jævlige..

Jeg hadde ikke tenkt tanken på at vasking av skolissene var en mulighet.

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 20:01   #59
Carrie
-
 
Carrie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 839
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Sv: Er dette veldig forfengelig?

Nei, det er ikke jålete. Jeg vasker også lisser på sko om de er møkkete. Sko som tåler det får også en runde i maskinen ved behov.

Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 20:35   #60
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.723
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er dette veldig forfengelig?

Jeg tenkte umiddelbart på min mormor, som gikk og stelte hjemme hos oss i mange år. Hun vasket adidas skoene mine med Jif skurekrem til min store fortvilelse. Lissene ble vasket og byttet med jevne mellomrom, støvlene ble skurt osv. osv.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no