Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Strikketreff onsdag 5. september kl 19

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-09-12, 18:08   #41
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Strikketreff onsdag 5. september kl 19

Du får se hva som passer, men jeg lover at vi er snille. Du får kaffe. Det finnes kanskje en pakke kjeks i skapet også. Og vi holder på så lenge folk ønsker.

Gammel 12-09-12, 18:09   #42
Observatøren

Observatøren sin avatar

Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

Mannen har jobbkrise og kommer ikke hjem før sent, så sent at det sikkert bikker i morgen visstnok.
Neste gang har jeg strikketreff sånn at jeg vet at jeg får det med meg.

Så kjedelig, hadde gledet meg til å treffe deg. Neste gang!

Gammel 12-09-12, 18:52   #43
Slettet bruker
Passiv

Standard

Ettåringen min ville ikke reises fra.

Svar med sitat
Gammel 12-09-12, 20:12   #44
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Så kjedelig, hadde gledet meg til å treffe deg. Neste gang!

Samme her! Håper på ny anledning om ikke så lenge.

Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-12, 21:19   #45
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Vi må ha et nytt om ikke lenge. Foreldremøtet tok laaang tid, men jeg er lykkelig selv om jeg ikke rekker noe strikketreff.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-12, 21:32   #46
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Vi var ikke hjemme før sju, og da hadde vi ikke spist siden klokka to og kjøleskapet var tomt og i det hele tatt. Neste gang SKAL jeg på strikketreff!!

Gammel 13-09-12, 07:15   #47
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det var veldig koselig i går, neste gang må dere andre også komme.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-12, 07:23   #48
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Kan vi avtale en neste gang med en gang?

Gammel 13-09-12, 07:59   #49
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

En dag i uke 40?

Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-12, 09:27   #50
Observatøren

Observatøren sin avatar

Standard

Uke 40 er høstferie for oss med skolebarn, i alle fall i Oslo?

Takk for i går, veldig hyggelig.

Gammel 13-09-12, 10:09   #51
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg er bare så utrolig lei for at jeg ikke kom.

Jeg satte meg faktisk i bilen og begynte å kjøre. Så kom jeg til at i kveld skal jeg på jobb og kan ikke lystre for den lille gråteleppa der. Men i går kunne jeg - så kanskje det var dagen for å høre på mikroen. Også gjorde jeg det.

Svar med sitat
Gammel 13-09-12, 15:43   #52
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Standard

Hva med uke 41?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:58.