|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
maler
|
![]() Sv: Spinoff: Hva HAR du sagt til ungen din?
Jeg synes ikke det var så ille å si. Så lenge du ikke sa at hun ER en drittunge så må det være greit. Å få tilbakemelding på at oppførselen er helt på bærtur må hun tåle tenker jeg.
![]() |
#42 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hva HAR du sagt til ungen din?Ja hvor skal jeg begynne? |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
|
![]() Sv: Spinoff: Hva HAR du sagt til ungen din?Er det virkelig så ille å svare "ok" om ungen sier de vil flytte? Jeg kunne sikkert også ha gjort det, spurt hvor han ville flytte hen og om han var sikker. Før eller siden hadde han vel ombestemt seg, og da kunne vi tatt en prat om at jeg blir lei meg når han sier han vil flytte fordi jeg vil han skal bo med meg.
![]() |
![]() |
#44 |
Står på egne ben
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hva HAR du sagt til ungen din?"Kanskje du heller skal flytte til pappa da". Stakkars gutten ble så lei seg og trodde helt oppriktig at jeg ikke ville ha han mer
![]() |
#45 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
Denne kan jeg signere... |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Peppy!
|
![]() Sv: Spinoff: Hva HAR du sagt til ungen din?- Hvis du gjør det der en gang til så FLYTTER jeg fra dere! |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Slumrende Ullteppe
|
Åh, men det prøver jeg jo stadig å innbille guttungen, men han bare ser på meg og himler med øynene.
![]() |
#48 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hva HAR du sagt til ungen din?Tja, det jeg kan dele er f.eks: Sist redigert av Dronningen : 25-08-12 kl 19:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
superbruker
|
Fullstendig på plass spørr du meg! Legge et dødt uhyre på trappa, hva skal man si lissom!
![]() |
#51 |
Passiv
|
![]() Sv: Spinoff: Hva HAR du sagt til ungen din?Etter fotballtrening, når vi har kommet inn i bilen igjen, så har jeg sagt "Hvis du skal oppføre deg sånn når du er på fotballtrening, så gidder ikke jeg å bli med deg, for jeg blir flau over at min sønn har så dårlig folkeskikk"! |
![]() |
![]() |
#52 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Spinoff: Hva HAR du sagt til ungen din?"Veit du, neste sommer kan du være hos bestemor og bestefar, så kan mamma og pappa dra på ferie aleine! Slik du oppfører deg nå, er det ikke noe hyggelig for noen av oss!"
![]() |
#53 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Spinoff: Hva HAR du sagt til ungen din?Jeg har nok fortrengt det meste, men da jeg truet med å dra om hun ikke kom, fikk jeg kjapt tilbake at det er bare noe du sier for voksne folk gjør ikke sånt. Hun var da 4, snusfornuftigen min.
![]() |
#54 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Spinoff: Hva HAR du sagt til ungen din?Jeg har kommet med noen teite "trusler" opp gjennom jeg også, men nå er det slutt på det.
![]() |
#55 |
Med nebb og klør
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Ødemarka
![]() ![]() |
![]() |
#56 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hva HAR du sagt til ungen din?Her kan det dette ut det ene og det andre. Noe mer uheldig enn annet. Jeg går ikke og skammer meg over hva som er sagt slevom enkelte ting aknsje burde vært usagt. Jeg er flink til å si unnskyld om ting går helt galt av sted. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Aquademiker
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() |
![]() |
#58 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Spinoff: Hva HAR du sagt til ungen din?Den padda jeg angrer mest på at spratt ut av munnen min var da jeg etter intens knappetrykking fra en tenåring i et øyeblikk ble martyr og minnet ungen om at hun bare har en mor og ville angre på det når jeg er borte om hun behandlet meg sånn. Jeg tror det gikk greit, altså. Det er jo ikke hverdagskost. Men jeg hadde lovet meg selv å ikke gjenta det mønsteret, av diverse årsaker, og blir nesten uvel av meg selv bare jeg tenker på det.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Guardian of the galaxy
|
Slikt syns jeg ikke er så ille å si, hvis det er sant. Kommer jo litt an på tonen, men selvsagt vil man ikke være sammen med noen som ikke kan å oppføre seg. De må jo få tilbakemeldinger på det?
![]() |
|
|