Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Typen er pedo

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-08-12, 21:17   #41
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Typen er pedo

Det er ingen som så enkelt hadde innrømmet at de tente på småbarn, tenker jeg.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-12, 21:18   #42
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av shute, her.

Det er lovlig å ha bilder av barn, og det er helt lovlig å føle seg seksuelt tiltrukket av barn.

Opprinnelig lagt inn av Så ley og skuffa, her.

Personlig så synes jeg ikke det er noe man trenger å akseptere. Hvorfor er det bare ugreit for deg om barna er naken? Det er da fortsatt sykt om de er påkledd?

Hvis du nå mot all formodning ikke troller, så er det sånt som over her som er grunnen til at du blir oppfattet som troll.
Shute svarer at det er lovlig å ha bilder av påkledde barn, ikke at det er noe man personlig bør akseptere, eller at ikke det er ugreit, kun at ikke det er et lovbrudd.

Han bryter ingen lover ved å være tiltrukket av barn. Det betyr ikke at ikke du har lov til å synes det er ekkelt. Det er også fullt forståelig at du ikke har lyst til å få barn med en mann som tiltrekkes av barn. Men du kan ikke anmelde ham for noe, for han har ikke gjort noe galt.
Pedofili er en legning, og det finnes pedofile som aldri noensinne blir overgripere, som aldri tenker tanken på å legge hånd på et barn. Da er de heller ikke lovbrytere.

Gammel 30-08-12, 21:26   #43
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Synes shute sitt svar sier det meste.

Gammel 30-08-12, 22:12   #44
Sola

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvorfor troller noen? Hva er hensikten med det?

Gammel 30-08-12, 22:20   #45
MokkMokk

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Åh, dette minner meg om hun gale dama på KG for noen år siden, som tilsynelatende levde et fantastisk liv i sus og dus med drømmeprinsen og fikk et helt forum til å gå på limpinnen over lang tid. Hun med sengetøyet i egyptisk bomull, noen som husker? DET var trolleriet sitt, det.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-12, 22:22   #46
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sola, her.

Å ha det morsomt når noen hisser seg opp over en fiktig problemstilling.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-12, 22:22   #47
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Egyptisk bomull.

Jeg har hatt uforklarlig lyst på egyptisk bomull i nærmere 10 år nå.

Gammel 30-08-12, 22:34   #48
Alias
Med nebb og klør

Alias sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Ødemarka
Alias er litt kulAlias er litt kul
Standard

Hihi, blåøyde meg har ikke en gang tenkt tanken om at folk kan berette eventyr på slike forum, for hva i all verden er vitsen - og hvem i all verden har tid!? Trollerier..veldig fint uttrykk da.

Gammel 30-08-12, 22:34   #49
Benmurphy
-

Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Den vanligste måten å trolle på er poste bare for å lage støy og bråk; for eksempel ved å poste usaklige innlegg som posteren vet at mange vil være uenige i, uten å ha noen interesse av å delta konstruktivt i diskusjonen. Noen finner det tydeligvis underholdende å ødelegge for andre. Det er det flere som gjør på dette forumet også; «ignore»-funksjonen hjelper litt, men den filtrerer jo dessverre ikke ut de som siterer støyen.

Etymologisk kommer vel «troll» av «trawl»; og betyr altså å se hvor mange man fange i «garnet» sitt ved å få dem til å hisse seg opp over noe som bare er postet for å irritere og ødelegge.

Ben "want the sun" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-12, 22:53   #50
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En peode!

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Og på nynorsk: Ikkje mat trolla!

Og lat att grinda, kydna frys.

Opprinnelig lagt inn av Så ley og skuffa, her.

Jeg blir nesten lei meg når jeg ser hva jeg får i svar her. Jeg valgte dette forumet fordi jeg vet hvor tabubelagt dette er, på KG roper de ikke bare troll, men pedo i tilegg for lignende problemstillinger. Kunne like godt bare skrevet der av likevel ser jeg, der blir de i hvertfall raskt fjernet. Jeg trodde ikke dette forumet var slikt.

Jeg troller faktisk ikke.

Jeg har også vanskelig for å ta deg seriøst, men jeg ser at Teo er i det snille hjørnet, så da følger jeg på. Det Teo sa.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-12, 23:14   #51
LittLemen

LittLemen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Åh, dette minner meg om hun gale dama på KG for noen år siden, som tilsynelatende levde et fantastisk liv i sus og dus med drømmeprinsen og fikk et helt forum til å gå på limpinnen over lang tid. Hun med sengetøyet i egyptisk bomull, noen som husker? DET var trolleriet sitt, det.

Husker henne, ja! Trolleri med stil!

Gammel 30-08-12, 23:21   #52
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Hva er KG?
Forresten er det litt merkelig å lage seg et sånt nick om man ikke er et troll? Enn om man faktisk ville bruke forumet senere?

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-12, 23:25   #53
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Man kan jo svare på spørsmålet og se problemstillingen selv om noen troller?
Et problem er beskrevet, og man kan jo svare på det eller la vær, uten å bli personlig.
Hvorfor er det viktig om det som blir fortalt er sant eller ikke?
Det blir først galt om noen ofrer tid og følelser på noe som ikke er ekte, men når et par innlegg har advart mot trolling, så er vel den beste måten å "angripe" dette på å svare på det det blir spurt om og ikke engasjere seg videre utover det?

Gammel 30-08-12, 23:27   #54
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Åja, jeg husker henne med den egyptiske bomullen. Det var i min KG-tid.

en tid da KG var noe annerledes enn det er nå da, synes jeg. (Kanskje ikke i slette-frekvens, men på de fleste andre plan. Før oppkjøpet.)

KG er forresten kvinneguiden.no

Gammel 30-08-12, 23:30   #55
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Og altså, jeg klarer finfint å svare på trådens tema uten å engasjere meg. Jeg er oppmerksom på troll-faren, på flere språk enn jeg kan, og lar meg derfor ikke personlig engasjere i saken.

Men mener shute har sagt det så godt som det kan. Det er ikke ulovlig.
Og tips om hvor man kan melde om det er grunnlag for å mistenke noe mer er også gitt.

Jeg ser ikke egentlig hvor mye mer saklige svar det er bruk for. I alle fall kommer jeg ikke på så mange flere, før vi kommer over i *trøste og støtte og sånn der* og det er feeding the troll.

Gammel 30-08-12, 23:30   #56
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

)

KG er forresten kvinneguiden.no

Takk!

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-12, 23:35   #57
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er ikkje noen som troller, det er trist og ley.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-12, 23:59   #58
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Hoho, hun var utav seg på flere forum hun.

Gammel 31-08-12, 00:03   #59
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av LittLemen, her.

Husker henne, ja! Trolleri med stil!

Hvordan avslørte hun seg?

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-12, 00:27   #60
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Troll er jo av og til litt søte, men både dette og andre fora har sett de som tar det vel langt. Da er det ikke mye søtt og morsomt, altså..

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:40.