|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det bare meg som synes denne er vanvittig kul?åh , dæggern *urk*
|
|
|
#42 |
|
Quiet, please
|
Sv: Er det bare meg som synes denne er vanvittig kul?Dritlekkert. Siklet på "vugga" selv, helt til jeg fant en av mine andre favoritter MYE billigere. Ellers ville det nok blitt denne.
|
|
|
#43 |
|
Passiv
|
Sv: Er det bare meg som synes denne er vanvittig kul?Nydelig! |
|
|
|
#44 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Er det bare meg som synes denne er vanvittig kul?Utrolig kul! Hm, mor sa hun kunne sponse en ny liten seng til minsteliten ... Usikker på om hun tenkte den prisklassen, men sagt er sagt!
|
|
|
#45 |
|
Ikke fullt så fin
|
Sv: Er det bare meg som synes denne er vanvittig kul?Ikke helt min stil. Men den var ikke stygg.
|
|
|
#46 |
|
sjelden
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det bare meg som synes denne er vanvittig kul?Kurven og sengen er ikke min stil. De var forsåvidt pene å se på, men stilen ser så "kald" ut. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Er det bare meg som synes denne er vanvittig kul?Nei, ikke min stil i det hele tatt. Ikke noe jeg ville puttet en baby oppi. De skal jo ligge i gode og myke og koselige vugger. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Sv: Er det bare meg som synes denne er vanvittig kul?Jeg synes både senga og vuggen er stilige! |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Er det bare meg som synes denne er vanvittig kul?Jeg elsker retro-greier, og likte sengen men ikke vuggen. Eller, jeg sliter litt med akkurat det treet og den fargen der, for det minner meg for mye om serveringsbrettene på Tau-ferja! De har et bord på Ikea som ser ut som samme serie som vuggen og sengen over her, jeg hadde følt jeg satt på ei ferje om jeg hadde det bordet. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Fru Jacobsen
Sv: Er det bare meg som synes denne er vanvittig kul?Nei- fikk litt sånn 1970 respatexbord følelse |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Frøken
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det bare meg som synes denne er vanvittig kul?Uff, nei der hadde jeg syntes det var stusslig å legge en liten baby.
|
|
|
#52 |
|
From Gokk With Love
Hvor: Alta
![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det bare meg som synes denne er vanvittig kul?Jeg likte den ikke.
|
|
|
#53 |
|
Passiv
Hvor: Oslo
Re: Sv: Er det bare meg som synes denne er vanvittig kul?Kjempekul! |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Ferdig!
Sv: Er det bare meg som synes denne er vanvittig kul?De var jo flotte å se på designmessig, men å legge en baby oppi noe som minner om aviskurv tror jeg ikke jeg hadde gjort. |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Er det bare meg som synes denne er vanvittig kul?Nei, min neste babyseng skal være nedfellbar på siden, slik at jeg kan skuffle babyen inn fra voksensengen og inn i egen seng :søvnorientert:
|
|
|
#56 |
|
Epikur
|
Sv: Er det bare meg som synes denne er vanvittig kul?Som design var den kul, men jeg tror ikke at jeg vil putte en myk liten baby oppi den.
|
|
|
#57 |
|
Lykkelig naiv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det bare meg som synes denne er vanvittig kul?Flott! Ett kjærkomment avbrekk fra furuvuggene. Men den krever sin stil på resten av interiøret. |
|
|
|
|
|
#58 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Er det bare meg som synes denne er vanvittig kul?Veldig, veldig lekker, og jeg trenger en slik.
|
|
|
#59 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Er det bare meg som synes denne er vanvittig kul?Jeg synes ikke den var vanvittig kul men heller ikke direkte stygg. |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Fångad av en stormvind
Hvor: Frittgående
Sv: Er det bare meg som synes denne er vanvittig kul?
Akkurat min tanke og. Synes ikke den så helt sikker ut, jeg.
|
![]() |
|
|