|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem er de viktigste mennene i livet ditt?Det var min pappa |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvem er de viktigste mennene i livet ditt?Mannen topper det meste.
|
|
|
|
#43 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvem er de viktigste mennene i livet ditt?Sønnen min er snart en mann
|
|
|
|
#44 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Hvem er de viktigste mennene i livet ditt?Først og fremst selveste Drømmemannen, så klart. Og sønnene mine; den aller skjønneste hvitlugga Lillebror på fire år, og min førstefødte; lange, kranglete, selvsentrerte, snille og kloke Storebror på 17. Og min egentlige storebror, Brodern. Og Pappa. Selv om han døde for 17 år siden var han, og det han var er fremdeles, viktig for meg, kanskje aller viktigst. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Tankefull
|
Sv: Hvem er de viktigste mennene i livet ditt?Min mann og guttene mine er selvskrevne på listen.
|
|
|
#46 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvem er de viktigste mennene i livet ditt?Mannen min er min klippe. Jeg har aldri før følt at noen har gitt meg slik uforbeholden støtte og tiltro.
|
|
|
|
#47 |
|
-Holy macaroni-
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem er de viktigste mennene i livet ditt?Mannen min!
|
|
|
#48 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Hvem er de viktigste mennene i livet ditt?Min eldste er vel ganske snart en mann, og er heldigvis en fyr jeg trives sammen med og setter høyt. Pappa er en klippe i livet mitt, og selv om han alltid har vært viktig for meg merker jeg at han ble enda viktigere for meg etter at mamma døde.
|
|
|
#49 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Hvem er de viktigste mennene i livet ditt?Ikke prioritert rekkefølge: pappa, kjæresten, eksmannen, en kollega, sambo til bestevenninna og favorittkelneren.
|
|
|
#50 |
|
På vent....
Hvor: På bygda!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem er de viktigste mennene i livet ditt?Mannen og gutta mine og så broren min.
|
|
|
#51 |
|
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem er de viktigste mennene i livet ditt?Pappa og min samboer. De er noen smartinger. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvem er de viktigste mennene i livet ditt?Mannen min
|
|
|
|
#53 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Hvem er de viktigste mennene i livet ditt?Mannen min. Han er en fining. Stort sett. |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem er de viktigste mennene i livet ditt?Hm. Jeg vet ikke helt. Pappa og min bror er menn som er viktige i livet mitt, eksen var jo en viktig mann i livet mitt men har jo mistet mesteparten av sin betydning utover det at han er far til mine barn. Ellers har jeg få nære mannlige venner, og om de er viktige i livet mitt nok til å nevnes særskilt det er jeg usikker på.
|
|
|
|
#56 |
|
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem er de viktigste mennene i livet ditt?Sønnen min, mannen min og faren min. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Skriv og skriv og skriv
Hvor: Det meste er nord
Sv: Hvem er de viktigste mennene i livet ditt?De store, fine guttene mine, mannen min og pappa.
|
|
|
#59 |
|
er her
|
Sv: Hvem er de viktigste mennene i livet ditt?Ingen andre en den nære familien som er viktig for meg tror jeg. Så da blir det, gutta mine, mannen, min far, min bror, kanskje min svoger og svigerfar også, for om noe skjedde med de, hadde det mest sannsynlig påvirket meg på et vis, selv om enkelte ikke direkte påvirker min hverdag.
|
|
![]() |
|
|