|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
| Se resultatene: Er du blitt kalt "pen" noen gang? | |||
| ja, flere ganger |
|
193 | 86,16% |
| ja, en gang eller to |
|
16 | 7,14% |
| nei, og det bryr meg heller ikke |
|
4 | 1,79% |
| nei, og det er faktisk litt sårt |
|
7 | 3,13% |
| ostepølse |
|
4 | 1,79% |
| Deltakere: 224. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Det har eg høyrt fleire gongar. Er vel normalt pen meiner eg sjølv, men smiler mykje. Kanskje det har noko å sei?
|
|
|
#2 |
|
lettere utlada
|
Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?
Det tror jeg ikke...jeg ble nemlig kalt 'humørsprederen' på min gamle jobb, men aldri pen (eller fin).
|
|
|
#3 |
|
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Taien, jeg er ganske sikker på at jeg har sagt at jeg synes du er pen - og ikke bare én gang. Du har pene ansiktstrekk så det forundrer meg at du ikke har fått høre det før (du er sikker på at du ikke bare er døv for det ordet?). |
|
|
|
|
|
#4 |
|
lettere utlada
|
Nope, jeg er ikke døv for ordet. Jeg vet du har sagt jeg er fin på håret, er fin med de klærne osv men du har nok aldri kalt meg pen.
|
|
|
#5 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Her vi bor er det sjelden ordet pen blir brukt muntlig, her er det mer naturlig å omtale noen som fin. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Jeg vet ikke om akkurat ordet "pen" har blitt brukt, men vakker og nydelig hører jeg en del.
|
|
|
|
#7 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Aldri blitt kalt pen, men veldig få av de jeg omgås har ordet pen i sin dialekt. Fin har jeg blitt kalt mange ganger. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Shake it out!
|
Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Amerikanere er veldig rause med komplimenter ja. Den biten savner jeg, det å gå ute og få komplimenter fra fullstendig ukjente mennesker. Det gjorde dagen en del hakk lysere, faktisk.
|
|
|
#9 |
|
Erfaren nok
|
Hehe, ja. Aldri fått så mange kommentarer evner som da jeg var der. Mest å håret.
|
|
|
#10 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Her inne så.
|
|
|
#11 |
|
One of These Days
|
Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Mine tidligere kolleger er veldig flinke på komplimenter, så ble kalt pen mange ganger. Kjæresten sier søt. Moren min høres ut som tvillingsøsteren til Harriet sin mor. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Fortynnet
|
Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Jeg tror kanskje det var veldig lite PK å si til ungene sine at de var pene/søte da jeg vokste opp. Har igrunnen aldri tenkt over det før jeg leste tråden her, men er temmelig sikker på at aldri foreldrene mine sa sånt. Jeg har alltid sagt mye til ungene mine at de er fine, men da mener jeg jo ikke bare utseendet. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Flere ganger ja, men som andre sier er nok ordet fin brukt mer. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
awesom
|
Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Jada opp til flere ganger. Sånn er det å ha jobbet i utelivsbransjen. Den er ikke måte på hvor oen man er fir det motsatte kjønn når det er 10 minutter til steden stenger og ingen andre har fallt for sjekketriksene iløpet av kvelden. Det hjelper og å ha et navn som rimer på pena.
|
|
|
#15 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Er alltid den stygge venninen så har nok aldri hørt det. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Ja, faktisk ganske ofte... Men det er nok mer det at jeg er annerledes enn direkte pen.
Sist redigert av Niobe : 09-09-12 kl 11:50. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
kamerat
|
Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Jeg får pen-komplimenter iblant, også fra eksterne.
|
|
|
#20 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?I mine glansdager på byen var jeg (utrolig nok) veldig populær blant "våre nye landsmenn" og de er særs rause med komplimentene. Jeg har titt og ofte blitt fridd til av folk fra andre kulturer som mener at jeg kombinerer det de ønsker og det foreldrene ønsker. Jaha, ja liksom.
|
![]() |
|
|