|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Hvor fornøyd er du med utseendet ditt? | |||
Svært fornøyd |
![]() ![]() ![]() ![]() |
7 | 3,21% |
Godt fornøyd |
65 | 29,82% |
Stort sett fornøyd |
78 | 35,78% |
Noe misfornøyd |
28 | 12,84% |
Ganske misfornøyd |
23 | 10,55% |
Svært misfornøyd |
15 | 6,88% |
Brokkoli |
2 | 0,92% |
Deltakere: 218. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Er du fornøyd med utseendet ditt?Jeg er godt fornøyd. Mer fornøyd nå enn da jeg - når jeg ser på gamle bilder - var ganske så nydelig.
![]() |
#42 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Er du fornøyd med utseendet ditt?Jeg er i grunnen godt fornøyd. Jeg har en kropp som fungerer og jeg synes den er ganske ok naken også.
![]() |
#44 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() Sv: Er du fornøyd med utseendet ditt?Nei, jeg er ikke fornøyd og har aldri vært det. Henger meg opp i alt det negative. Noen få ganger kan jeg føle meg fin, gjerne etter å ha handlet nytt tøy, vært hos frisøren e.l.
![]() |
#45 |
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du fornøyd med utseendet ditt?Jeg er godt fornøyd. Jeg har en kropp som er frisk og funker, det er veldig viktig for meg. Ellers er jeg tynn og veltrent, noen fordeler skal en vel ha som treningsnarkoman....! Utseendet mitt er jeg fornøyd med i store trekk, men jeg ser at jeg lett kan se sliten og dradd ut hvis hverdagen blir for travel. Litt sminke kan dog gjøre underverker på den fronten, heldigvis!!
![]() |
#46 |
By the Sea
|
![]() Sv: Er du fornøyd med utseendet ditt?Stort sett fornøyd. Jeg er ikke så veldig opptatt av verken eget eller andres utseende, så "stort sett fornøyd" er helt fint.
![]() |
#47 |
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Er du fornøyd med utseendet ditt?Jeg er godt fornøyd.
![]() |
#48 |
|
![]() Sv: Er du fornøyd med utseendet ditt?
Der er jeg også.
![]() |
![]() |
#51 |
Medlem siden: Sep 2007
Sånn er det med meg og, men jeg jobber med saken. Jeg er misfornøyd fordi jeg hater at jeg er overvektig, jeg synes egentlig at jeg ser ok ut. Nå i sommer er det blitt tatt fler bilder av meg på ferie enn på lenge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
tradisjonell figur
|
![]() Sv: Er du fornøyd med utseendet ditt?Jeg har ikke stemt, men er litt misfornøyd med at jeg er så upraktisk konstruert. Har venner og kjente som kan kjøpe klær og sko i rett størrelse, og så passer det - jeg må prøve alt. Har høy vrist og eplefasong. Ikke noe stygt i og for seg, men litt upraktisk altså.
![]() |
#53 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du fornøyd med utseendet ditt?Stort sett fornøyd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Er du fornøyd med utseendet ditt?Ganske misfornøyd må jeg vel bare si pga kroppsvekt jeg aldri kommer til å bli fortrolig med. Men jeg trener og spiser sunt, så jeg gjør det jeg kan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Medlem siden: Jul 2009
![]() Sv: Er du fornøyd med utseendet ditt?Svarte "stort sett fornøyd", men den oppfatningen henger vel mer sammen med hvordan jeg føler meg enn hvordan jeg faktisk ser ut. Jeg har ting jeg irriterer meg over (det er jo faktisk sant at nesen ikke slutter å vokse |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Passiv
|
![]() Sv: Er du fornøyd med utseendet ditt?Jeg er stort sett fornøyd. Jeg har et par komplekser som plager meg veldig hvis jeg ikke er i form. Men nå for tiden er jeg i god form og ikke særlig plaget av komplekser. Sånn når jeg ikke står foran et kamera i hvit kjole da. |
![]() |
![]() |
#57 |
|
Ja. Jeg er en som er fin. For kjæresten min, og sikkert for et par andre også. Bare ikke for meg selv. Jeg håper jeg blir det for meg selv også.
![]() |
![]() |
#58 |
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du fornøyd med utseendet ditt?Stort sett fornøyd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Fra nord
![]() |
![]() Sv: Er du fornøyd med utseendet ditt?Veldig fornøyd. Jeg ser ut som meg, og ingen kan ta feil av meg og noen andre. Mine særtrekk er godt synlige, men de gjør at jeg ser ut som meg. Kostholdet er bra, kiloene altfor mange iflg BMI, men jeg er sterk og smidig og myk og god på samme tid. Sminke brukes kun ved enkelte anledninger, og har jeg en sliten dag så d.. jeg ærlig talt i om det vises. Jeg vet ikke helt hva som skjedde, men en gang i tjueårene ble jeg vel lei utseende-jaget mitt, planta føttene stødig og ble meg. Og det er samme meg om jeg går i drakt og leder forhandlinger på jobb eller tropper opp på butikken med håret alle veier og innser at nattskjorta fremdeles er på.
![]() |
#60 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du fornøyd med utseendet ditt?Stort sett fornøyd, i alle fall nå som jeg har tatt av meg 20 kg og det vises både på kropp og i ansiktet.
![]() |
|
|