|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bare jeg som ikke kan fordra å snakke i telefon?Der blir jeg nok en toer jeg også. Selv på jobb kan jeg be de andre ansatte om å svare telefonen om vi er flere tilstede. Ja, og jeg er sjef der... |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Bare jeg som ikke kan fordra å snakke i telefon?Jeg er på 2,5. Jeg kan godt ringe og jeg vegrer meg ikke i dagesvis. Jeg bare liker ikke å jabbe i telefonen, og jeg liker ikke å ringe til fremmede. Har null problemer med å snakke med de samme fremmede ansikt til ansikt.
![]() |
#43 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bare jeg som ikke kan fordra å snakke i telefon?Sånt er ganske slitsomt ja, og det verste er jo nesten at man er så redd folk vil synes man er helt latterlig pga. dette.
![]() |
#44 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Bare jeg som ikke kan fordra å snakke i telefon?
Meg og! (Bombe
![]() |
#45 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Bare jeg som ikke kan fordra å snakke i telefon?Jeg synes det er kjedelig. Jeg har ikke noe problemer med å ringe eller bli ringt til, jeg bare blir så ukonsentrert når det bare er pjatt og begynner med andre ting samtidig. Familien min kjenner meg godt da, så de skjønner når jeg detter ut.
![]() |
#46 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Bare jeg som ikke kan fordra å snakke i telefon?I jobbsammengeng er det overhode ikke noe problem, men jeg snakker minst mulig allikevel, og privat kan jeg ikke fordra det.
![]() |
#47 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Bare jeg som ikke kan fordra å snakke i telefon?Jeg er en typisk 2-er med innslag av særlig 1 og litt 3 alt ettersom. Det er noen unntak; et par-tre stykker jeg kan snakke mye og lenge med, men utover det er det sms og mail som gjelder!
![]() |
#48 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() Sv: Bare jeg som ikke kan fordra å snakke i telefon?Min kjære ble dypt sjokkert da jeg i sommer ba ham ta en telefon til noen ukjente mennesker fordi jeg egentlig hater å ringe slike telefoner. Det hadde han aldri gjettet, og sikkert ikke noen andre heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Bare jeg som ikke kan fordra å snakke i telefon?Jeg kan snakke i den, men jeg HATER å ringe ut! Jeg gjør det aldri og kan bruke timesvis på å grue meg til å gjøre det de gangene jeg må.
![]() |
#52 |
Erfaren nok
|
![]() |
#53 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har så lyst å signere deg Dixie, men hjernen min ramla rett i koffertmodus når jeg leste dette
![]() |
#54 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|