|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#42 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: J. K. Rowling's new Adult Novel "The Casual Vacancy", First PageHehe, nå måtte jeg sjekke i boka her om den faktisk var sånn, men der er ingen side 2, gitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Audacious
|
![]() Sv: J. K. Rowling's new Adult Novel "The Casual Vacancy", First PageJeg har lest par-tre kapitler. Og så begynte jeg å lese en annen bok og glemte den litt. Ikke noen page-turner, altså.
![]() |
#44 |
Getting in tune
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: J. K. Rowling's new Adult Novel "The Casual Vacancy", First PageJeg har lest litt over halvparten av den. Den er helt ok. I starten er det morsomt å veksle mellom de ulike karakterene, men etterhvert savner jeg at de ulike karakterene smelter litt mer sammen i en stor herlig smørje.
![]() |
#45 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: J. K. Rowling's new Adult Novel "The Casual Vacancy", First PageEg ler og av parodien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
kamerat
|
![]() Sv: J. K. Rowling's new Adult Novel "The Casual Vacancy", First PageMen boka er ikke dårlig, altså. :har selvsagt lest den: Og det skal hun ha, den ligner helt bemerkelsesverdig lite på HP-bøkene.
![]() |
#48 |
Getting in tune
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: J. K. Rowling's new Adult Novel "The Casual Vacancy", First PageDen er ferdiglest, og den var bra!
![]() |
#49 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: J. K. Rowling's new Adult Novel "The Casual Vacancy", First Page
Eg får likevel lyst til å lese denne. Sånn etterkvart.
![]() |
![]() |
#50 |
kamerat
|
![]() Sv: J. K. Rowling's new Adult Novel "The Casual Vacancy", First PageJeg skjønner veldig godt hva hun mener, men det er ganske urettferdig også. Jeg synes boka er bra, hvor bra den egentlig er, er det vanskelig å ha en objektiv mening om.
![]() |
#51 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: J. K. Rowling's new Adult Novel "The Casual Vacancy", First PageJeg er midt i den nå, og liker den godt. Jeg synes hun beskriver karakterene bra og jeg er spent på hva som kommer til å skje.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jul 2012
![]() |
![]() Sv: J. K. Rowling's new Adult Novel "The Casual Vacancy", First PageJeg likte godt boka, var spent siden jeg ikke har lest HP-bøkene. For meg ble det litt Eastenders over det, men må innrømme at hun har en god fortellerstemme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: J. K. Rowling's new Adult Novel "The Casual Vacancy", First PageHerlig! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|