|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hvor mye betaler dere i billån på familiens bil/biler per måned? | |||
| 1000 kr eller mindre |
|
53 | 43,44% |
| 2000 kr |
|
12 | 9,84% |
| 3000 kr |
|
24 | 19,67% |
| 4000 kr |
|
10 | 8,20% |
| 5000 kr |
|
7 | 5,74% |
| 6000 kr |
|
6 | 4,92% |
| 7000 kr |
|
5 | 4,10% |
| 8000 kr |
|
2 | 1,64% |
| 9000 kr |
|
1 | 0,82% |
| 10 000 kr eller mer |
|
2 | 1,64% |
| Deltakere: 122. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Ikke fullt så fin
|
Sv: Hvor mye betaler dere totalt på billån i måneden?1 bil. 2006-modell. 1400 kr. Svarte 1000.
|
|
|
#3 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hvor mye betaler dere totalt på billån i måneden?Jeg er litt usikker, men mener det er et sted mellom 2-3k, så stemte 3k - hvis man skulle sett på det isolert sett. Vi har dog billånet innbakt i huslånet, og totalt betaler vi vel ned rundt 11k i måneden på hus og to biler.
|
|
|
#4 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvor mye betaler dere totalt på billån i måneden?Vi kjøpte ny bil i desember 2011. Ikke veldig mye egenkapital. Betalte i overkant av 4000 kroner i måneden.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye betaler dere totalt på billån i måneden?Jeg tipper vi kommer til å legge bilen under boliglånet etter hvert. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye betaler dere totalt på billån i måneden?Ingenting. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Hvor mye betaler dere totalt på billån i måneden?En bil, kostet rundt 40.000, ble betalt kontant og dermed ingen låneutgifter. Fordelen med å ha en relativt gammel bil er at det meste som skal fikses kan man fikse selv. Det vil si, mannen fikser det selv.
|
|
|
#8 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvor mye betaler dere totalt på billån i måneden?Jeg trøster meg selv med at fordi bilen min så vidt var brukt når jeg kjøpte den, så har jeg i alle fall ikke tatt det første store tapet på den. Men jeg er ikke så naiv at jeg tror det er en smart måte å spare penger på når man kjøper bil. Bil ER dyrt. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye betaler dere totalt på billån i måneden?Ca. 2200,- Har bare lån på den ene av de to bilene våre. Har en fra 2000 og en fra 2006.
|
|
|
#11 |
|
By the Sea
|
Sv: Hvor mye betaler dere totalt på billån i måneden?
Ikke billån går under "1000 kr og mindre".
|
|
|
#12 |
|
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye betaler dere totalt på billån i måneden?Bilen nedbetalt nå. Fram til da betalte man vel rundt 5000 kr per måned såvidt jeg husker.
|
|
|
#13 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye betaler dere totalt på billån i måneden?0 kr. Har en Caravelle '97. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye betaler dere totalt på billån i måneden?Vi har to biler. En bil fra 2010 med 150 000.- i egenkapital, da var det fortsatt 210 000.- i lån som vi hadde billån på, 3300.- pr mnd frem til nå denne mnd.en da den blir en del av huslånet. Og en bil fra 2012, 0.- i egenkapital. Den nye gikk rett inn i boliglånet, som gav en økning på 900.- pr mnd. Betaler fra neste mnd rett under 2000.- for dem som lån bakt inn i huslån. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Er frisk!
|
Sv: Hvor mye betaler dere totalt på billån i måneden?Vi kjøpte bil til 210000 nå i februar (2010-modell) - og ja, de pengene hadde vi i banken. Innen vi trenger ny bil, vil vi nok ha spart opp til å betale den kontant også.
|
|
|
|
#17 |
|
En Som Trener
|
Sv: Hvor mye betaler dere totalt på billån i måneden?Jeg svarte under 1000 kr i mnd, men sannheten er vel at den er nedbetalt. Vi bakte den inn i boliglånet for to år siden, og det vi har betalt siden da overstiger det vi ga for bilen, så da er vi vel tilbake på å betale på selve huset igjen da heldigvis.
|
|
|
#18 |
|
Lett rørt
|
Sv: Hvor mye betaler dere totalt på billån i måneden?Vi har opp mot 4000,-. Har to biler, men den ene har vi betalt ned.
|
|
|
#19 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Hvor mye betaler dere totalt på billån i måneden?
De fleste jeg kjenner kjøper biler i prisklasse 100 000 og under. Det er fullt mulig å spare opp. Så det er nok forskjell på folk flest.
|
|
|
#20 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye betaler dere totalt på billån i måneden?Vi har 2 biler og 0,- i billån. Det er biler under 100 000. Jeg har betalt ned min, og mannen kjøpte sin kontant.
|
![]() |
|
|