Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Inspirert: Ang lottogevinst el.l.

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-12, 10:39   #41
Left
Passiv

Standard

Sv: Inspirert: Ang lottogevinst el.l.

Jeg hadde fortalt det til de nærmeste. Ellers synes jeg den kommentaren du fikk Njulaif, var ekstremt idiotisk. Hva du har i lønn har vel ikke noe med privatlivet ditt å gjøre! Du kunne hatt 25 mill i banken for den del, lønna skal gjenspeile jobben du gjør.

Svar med sitat
Gammel 08-10-12, 19:36   #42
kie
weird

kie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde nok ikke klart å holde det for meg selv, men kanskje ventet til jeg hadde bestemt meg for hva som skulle brukes til hva? Fått litt uforstyrret tenketid først, liksom?

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-12, 21:32   #43
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det hadde kommet an på summen om flere enn nærmeste familie hadde fått vite noe. 1-5 mill kunne jeg kanskje ha nevnt det. Noe særlig større enn det ville jeg forsøkt så godt jeg kunne å holde for meg selv. Og jeg ville i hvert fall ikke stilt opp i avisen!

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Må jo presisere at det er snakk om en kvinnelig kollega, som prøvde å dekke seg under å være "morsom", men det faller liksom litt på stengrunn når man har sagt det tre ganger i forskjellige anledninger.

Det sier mye om hvordan hun ser på jobben du gjør. Den er ikke viktig, bare noe du pusler med for å "komme deg litt ut av huset".

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-12, 21:58   #44
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg kjenner at jeg ikke kan gå inn i disse lotto-trådene, for da blir jeg så opphengt i at jeg kanskje kan vinne en gang.

Gammel 08-10-12, 22:01   #45
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De nærmeste av familie og venner hadde fått vite det.

Gammel 09-10-12, 09:59   #46
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Jeg ville nok holdt det hemmelig så langt det gikk.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-12, 10:23   #47
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hadde nok holdt det hemmelig. I ca 5 minutter. Jeg er ikke noe god på hemmeligheter. Ikke sånne gode, glade hemmeligheter.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-12, 12:38   #48
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nærmeste familie hadde nok fått vite det. Fb og media hadde jeg holdt meg unna.

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-12, 12:53   #49
Wingman
her skal det bli liv

Wingman sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
Wingman er populærWingman er populærWingman er populær
Standard

jeg hadde sagt ifra til de jeg ville gledet. 8-10 stk.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:09.