|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Passiv
|
![]() Sv: Inspirert: Ang lottogevinst el.l.Jeg hadde fortalt det til de nærmeste. Ellers synes jeg den kommentaren du fikk Njulaif, var ekstremt idiotisk. Hva du har i lønn har vel ikke noe med privatlivet ditt å gjøre! Du kunne hatt 25 mill i banken for den del, lønna skal gjenspeile jobben du gjør. |
![]() |
![]() |
#42 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Inspirert: Ang lottogevinst el.l.Jeg hadde nok ikke klart å holde det for meg selv, men kanskje ventet til jeg hadde bestemt meg for hva som skulle brukes til hva? Fått litt uforstyrret tenketid først, liksom?
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Inspirert: Ang lottogevinst el.l.Det hadde kommet an på summen om flere enn nærmeste familie hadde fått vite noe. 1-5 mill kunne jeg kanskje ha nevnt det. Noe særlig større enn det ville jeg forsøkt så godt jeg kunne å holde for meg selv. Og jeg ville i hvert fall ikke stilt opp i avisen!
Det sier mye om hvordan hun ser på jobben du gjør. Den er ikke viktig, bare noe du pusler med for å "komme deg litt ut av huset". |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: Inspirert: Ang lottogevinst el.l.Jeg kjenner at jeg ikke kan gå inn i disse lotto-trådene, for da blir jeg så opphengt i at jeg kanskje kan vinne en gang.
![]() |
#45 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Inspirert: Ang lottogevinst el.l.De nærmeste av familie og venner hadde fått vite det.
![]() |
![]() |
#46 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Inspirert: Ang lottogevinst el.l.Jeg ville nok holdt det hemmelig så langt det gikk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Inspirert: Ang lottogevinst el.l.Jeg hadde nok holdt det hemmelig. I ca 5 minutter. Jeg er ikke noe god på hemmeligheter. Ikke sånne gode, glade hemmeligheter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Inspirert: Ang lottogevinst el.l.Nærmeste familie hadde nok fått vite det. Fb og media hadde jeg holdt meg unna. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
her skal det bli liv
Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Inspirert: Ang lottogevinst el.l.jeg hadde sagt ifra til de jeg ville gledet. 8-10 stk.
![]() |
|
|