|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
| Se resultatene: Stoler du før på din mors oppvask-for-hånd-kunnsaker fremfor en halt oppvaskmaskin? | |||
| Stoler på mor |
|
18 | 19,78% |
| Stoler på skadd oppvaskmaskin |
|
53 | 58,24% |
| Stoler ikke på noen |
|
20 | 21,98% |
| Deltakere: 91. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Stoler du før på din mors oppvask-for-hånd-kunnskaper fremfor en halt oppvaskmaskAll den tid min mor har vært død en god del år, hadde jeg blitt pissredd om hun plutselig tok oppvaska en dag oppvaskmaskina hangla, uansett hvor skinnende rein oppvaska måtte være i ettertid.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Stoler du før på din mors oppvask-for-hånd-kunnskaper fremfor en halt oppvaskmaskEg stoler ikkje på hverken di eller mi mor.
|
|
|
#4 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Stoler du før på din mors oppvask-for-hånd-kunnskaper fremfor en halt oppvaskmaskJeg hadde nok ikke stolt på hverken din eller min mor.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Stoler du før på din mors oppvask-for-hånd-kunnskaper fremfor en halt oppvaskmaskVi hadde forøvroig sikkert fått flekker av ostekake som sitter størpt fast på glassene, om den oppvasken der hadde gått i vår maskin. Å få ut såpen er ikke noe problem, lokket lar seg egentlig ikke lukke, så at det skal åpnes er i alle fall ikke problmet nei...
|
|
|
#6 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Sv: Stoler du før på din mors oppvask-for-hånd-kunnskaper fremfor en halt oppvaskmaskJeg hadde stolt på skadd oppvaskmaskin, men skulle jeg vært vill og gal ville jeg vasket det fort for hånd med såpe og slengt det i maskina etterpå. Da burde koppene ha vært veldig møkkete, type julefett eller noe. Varmt vann er uansett bedre en lunket såpevann med matrester og gørr. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Stoler du før på din mors oppvask-for-hånd-kunnskaper fremfor en halt oppvaskmaskJeg hadde vel stolt på, i denne rekkefølgen: |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Stoler du før på din mors oppvask-for-hånd-kunnskaper fremfor en halt oppvaskmaskOppvaskmaskin. Det enkle er alltid det beste når det kommer til husarbeid. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
På (opp?)tur
|
Sv: Stoler du før på din mors oppvask-for-hånd-kunnskaper fremfor en halt oppvaskmaskHa tabletten i bestikkurven. Program uten masse skylling. Finnes flunkende nye oppvaskmaskiner der det ikke er sånn beholder til vaskemiddelet.
|
|
![]() |
|
|