Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Er trenchcoat damete?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-04-07, 09:38   #1
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er trenchcoat damete?

Opprinnelig lagt inn av Nynne, her.

Synes de Trenchcoatene i litt kortere variant er finest. Som den rosa og sorte som du har bilde av her.
Ser liksom litt mer snertene ut i de korte, kontra de lange som lett blir litt "damete"

Enig.

Gammel 13-04-07, 09:40   #2
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns de klassiske til ca. midt på låret er finest. De korte er liksom mer en jakke.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 00:44   #3
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Ja, det er damete. Men ikke nødvendigvis tantete.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 00:51   #4
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette er et plagg som jeg synes er dritstilig på andre, men når jeg selv får den på føler jeg meg som en krysning mellom Derrick og Vaktmestern (spesielt hvis den er i en eller annen variant av beige/camel, som jo også er vårens "must" har jeg hørt).

Men som sagt, stilig og elegant på andre.

Gammel 13-04-07, 02:07   #5
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har den hvite fra Madonna-kolleksjonen og synes den er kjempefin. Ikke bomsete, nei

Jeg har ikke kunnet ha TC før, for det har sett helt feil ut med beltet. Men nå er fasongen og midjen blitt smalere og da ser det riktig så fint ut. Evt har jeg den åpen og beltet knyttet bak.

Jeg digger den MJ-trenchen asså Men jeg har akkurat begynt å bruke den brune Maggie Wonka-vårkåpen min og den er nyyydelig

Gammel 13-04-07, 07:28   #6
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For meg er ikke damete noe negativt altså. Langt fra "kjerring".
Men jeg er ikke 30 år enda, og føle rmeg ikke så "damete" i klesstilen. Men synes likevel TC er fint!

Synes ikke det er noe problem å bruke slike jakker til feks dongeri.

Man må ikke ha på penklær og høyhælte sko til slike jakker heller. Og mange av de som har kommet nå er mer tøffe enn damete.

Men klart. Det totale antrekket har veldig mye å si.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 10:30   #7
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes det er kjempefint, dersom de er litt myke i detaljene. Ellers blir det litt for mye detektiv for meg.

Jeg har en beige fra Zara som jeg kjøpte på salg på Lanzarote til 150 kr! Satt ned fra 1000.. Litt poplinsstoff, og litt vid og rund i halsen. Og så har jeg en som jeg kjøpte for to år siden på companys som er litt sterk pudderrosa. Nyyydelig
Har jo en blå en fra hennes og når jeg tenker etter med runde former og puffermer, men den tenker jeg på som jakke for den er litt kortere.

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:38.