Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bulabukser

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-04-07, 21:45   #41
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bulabukser

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

En ting som er litt morsomt er at med en gang man beveger seg til et typisk vintersportssted (eks. Oppdal) virker det som om en del mennesker føler en helt annen frihet i forhold til klesdrakt på butikk/restaurant osv.
Folk som ikke kunne funnet på å ha på seg f.eks fjellräven eller bulabukser på bytur kan gjerne ha det på når de handler i Oppdal.

Det samme fenomenet har jeg observert i sørlandsbyer. Mennesker som aldri hadde vist seg i sportsklær på "byen" i Oslo eller Stavanger setter seg gjerne på utesteder på sørlandet i klær som lokalbefolkningen ikke ville funnet på å bruke når de skal "ut".

Definitivt!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 21:52   #42
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

En ting som er litt morsomt er at med en gang man beveger seg til et typisk vintersportssted (eks. Oppdal) virker det som om en del mennesker føler en helt annen frihet i forhold til klesdrakt på butikk/restaurant osv.
Folk som ikke kunne funnet på å ha på seg f.eks fjellräven eller bulabukser på bytur kan gjerne ha det på når de handler i Oppdal.

Det samme fenomenet har jeg observert i sørlandsbyer. Mennesker som aldri hadde vist seg i sportsklær på "byen" i Oslo eller Stavanger setter seg gjerne på utesteder på sørlandet i klær som lokalbefolkningen ikke ville funnet på å bruke når de skal "ut".

Jepp. Og som 50-60 år gamle nordmenn og andre i syden som går på restaurant i badebukse. :urk:

Gammel 13-04-07, 21:56   #43
Alan
Hypokonder

Alan sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Drammen
Alan er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Jepp. Og som 50-60 år gamle nordmenn og andre i syden som går på restaurant i badebukse. :urk:

Og konene deres i sarong i grelle farger og ny sommerfugl tattis på skulderen.

Gammel 13-04-07, 21:58   #44
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Alan, her.

Og konene deres i sarong i grelle farger og ny sommerfugl tattis på skulderen.

Jeg har sommerfugl på skulderen!

Gammel 13-04-07, 21:59   #45
Alan
Hypokonder

Alan sin avatar

Alan er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Og sarong i grelle farger?
Jeg har (hadde) marihøne på skulderen, så jeg stiller i en heeeeelt annen kategori.

Gammel 13-04-07, 22:00   #46
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Alan, her.

Og sarong i grelle farger?
Jeg har (hadde) marihøne på skulderen, så jeg stiller i en heeeeelt annen kategori.

Sarong ser du meg ikke i nei
Og jeg er ikke over 30 en gang

Gammel 13-04-07, 22:02   #47
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sarong ser du meg ikke i nei
Og jeg er ikke over 30 en gang

Ikke lenge til det nå

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-07, 08:32   #48
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Ikke lenge til det nå

Gammel 14-04-07, 15:15   #49
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Og jeg har pip nederst på ryggen. Noe som treåringen påpekte var en påskekylling.

Den stakk sikkert fram under restaurantbesøk..
Ja ja..
jeg er nok litt grill jeg og.

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-07, 16:35   #50
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Jeg klarer ikke helt se for meg at jeg noen gang skal ha en slik bukse på min kropp.

Husker dere BOLE-buksene eller?

Gammel 14-04-07, 16:56   #51
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Jeg klarer ikke helt se for meg at jeg noen gang skal ha en slik bukse på min kropp.

Husker dere BOLE-buksene eller?

Å fysj av meg. JA!
Jeg kan med sikkerhet si at de har jeg aldri gått med og har heller aldri vært borti noen som har gått med dem

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-07, 17:01   #52
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Er dere veldig nøye på hva dere har på dere om dere skal en handletur på meny? jeg har liksom aldri tenkt på det, så jeg går i det jeg har på meg.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-07, 17:08   #53
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Er dere veldig nøye på hva dere har på dere om dere skal en handletur på meny? jeg har liksom aldri tenkt på det, så jeg går i det jeg har på meg.

Nei - ikke egentlig. Jeg skifter ikke. Men så går jeg ikke i klær jeg ikke føler er representative egentlig heller. Men at alle er enig i at klærne er fine kan vel diskuteres.

Men hvis jeg f.eks har på meg blå arbeidsbukse med malingsflekker fordi jeg skifter dekk eller noe, så skifter jeg IKKE før jeg drar på butikken.

Gammel 14-04-07, 18:35   #54
Alan
Hypokonder

Alan sin avatar

Alan er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Jeg er som regel inom Meny etter trening, så jeg er veldig ofte usminket og kledd i treningstøy.......
Jeg går aldri ut i "kosedress" eller joggebukse, bortsett fra hvis jeg har skiftet for kvelden og har glemt noe.
Jeg er singel og kan møte drømmeprinsen ANYTIME ANYWHERE. Og da må man være forberedt.

Gammel 14-04-07, 20:05   #55
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Men hvis jeg f.eks har på meg blå arbeidsbukse med malingsflekker fordi jeg skifter dekk eller noe, så skifter jeg IKKE før jeg drar på butikken.

Skifter dekk?
Synes jeg ser meg..

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:59.