|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Drømmer du om noe ut over det du har/gjør i dag?
Kjør på Tjorven
![]() |
#42 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Drømmer du om noe ut over det du har/gjør i dag?Drømmer om å starte for meg selv og jobbe akkurat nok til at jeg har god økonomi og tid til andre ting også. Og så skulle jeg gjerne hatt en liten hytte ved sjøen. Og når jeg blir litt mer gammel og grå ville jeg gjerne hatt en vingård, eller i det minste en leilighet, i Italia.
![]() |
#43 |
er her
|
![]() Sv: Drømmer du om noe ut over det du har/gjør i dag?Jeg drømmer om mye jeg, oppnåelige: ny jobb, tid og overskudd til å bli ferdig med oppussing av heimen og hytta, en tur til varmere strøk, en barnefri helg (sammen med mannen for en gang skyld).
![]() |
#44 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Drømmer du om noe ut over det du har/gjør i dag?Jeg har mange drømmer. De fleste passer best å holde på innsiden.
![]() |
#45 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: Drømmer du om noe ut over det du har/gjør i dag?Akkurat nå drømmer jeg om god helse, overskudd og en kropp som samarbeider. Å ikke våkne med hodepine annen hver dag, ikke bli svimmel når jeg reiser meg, ikke har problemer med å gå, og å konsentrere meg, pga smerter.
![]() |
#46 |
Passiv
|
![]() Sv: Drømmer du om noe ut over det du har/gjør i dag?... Sist redigert av Left : 06-12-12 kl 17:19. |
![]() |
![]() |
#47 |
Borte
|
![]() Sv: Drømmer du om noe ut over det du har/gjør i dag?Jeg drømmer av og til om å bytte karrierevei og få brukt litt andre sider av meg selv.
![]() |
#48 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Drømmer du om noe ut over det du har/gjør i dag?Jeg drømmer om å bo i utlandet igjen i 6 måneder eller ett år. Vi har egentlig den muligheten, det er bare det at da må de eldste barna, de to tenåringene våre, dele drømmen, og det gjør de ikke nå. Så jeg drømmer egentlig om tenåringsbarn som innser at moren deres har rett og vet best. Alltid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Drømmer du om noe ut over det du har/gjør i dag?Et par millioner i Lotto hadde gjort seg. Da skulle jeg hatt meg en leilighet i Italia en plass, og kanskje en på Geilo eller noe slikt. Hytter har vi tilgang til, jeg vil ha noe som krever mindre vedlikehold.
![]() |
#50 |
Passiv
|
![]() Sv: Drømmer du om noe ut over det du har/gjør i dag?... Sist redigert av Left : 06-12-12 kl 17:19. |
![]() |
![]() |
#51 |
Passiv
|
![]() Sv: Drømmer du om noe ut over det du har/gjør i dag?Jeg drømmer vel strengt tatt ikke om så mye - jeg er så realistisk og liker ikke å lengte etter ting som ikke er oppnåelige. Men jeg ser frem til mange ting som jeg vet at kommer til å skje. Pent i hagen (langtidsprosjekt), et strikkeprosjekt i silke bare jeg finner det rette, tid til å gå i koselige butikker før jul, en tur til New York og sånne ting. |
![]() |
![]() |
#52 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Drømmer du om noe ut over det du har/gjør i dag?Vi (både mannen og jeg) drømmer om å bo i utlandet en periode, minimum ett år. Mannen gikk på ungdomsskole i utlandet, og har bare positive minner om det. Håper og tror at vi får det til en gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
© All rights reserved
|
Da skulle jeg bare leste Se & Hør og drukket Hansa sommerøl.
På Nordnes? Med klosteret? Så kan vi sitte på hver vår smijernsbalkong og vinke til hverandre? |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Dream on, baby
![]() |
#55 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() Sv: Drømmer du om noe ut over det du har/gjør i dag?Så mange fine drømmer dere har. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|