Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den optimale julekjolen

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-11-12, 14:07   #41
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den optimale julekjolen

Omslagskjolen og Shirt Dress er mulig å amme i, Kokos?

Gammel 06-11-12, 14:18   #42
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det må nok bli noe sånt. Bare så synd jeg liker sånn 50's kjoler med rund utrigning bedre. :nesteår:

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-12, 15:11   #43
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blåbær, her.

Ikke lange armer da, men denne har jeg kjøpt meg:

Da er denne på veg til meg - alle størrelsar er nå inne Kjem 15 des. i tide før jul med andre ord! Litt spent på om den blir telt på ei dame som har litt volum over hoftene. Vi får sjå.

Gammel 06-11-12, 15:24   #44
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

HV: Jeg har, haha, tre av disse! I disse fargene.

Fringe dress
Richmond wrap
Riviera shirt dress

Anbefales!

Gammel 06-11-12, 15:36   #45
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Har veldig lyst på den raude julekjolen frå ellos, men er usikker på korleis den blir på meg som for tida liknar på eit eple, sånn ca midt på ?

Gammel 06-11-12, 16:17   #46
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

LaRedoute-kjolen var ikke fin på, så den er returnert, og denne er bestilt (nå er den på plass igjen i alle størrelser!):

Ja, som sagt blir denne nå min. Noen som vet hvordan den er i størrelsen?

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-12, 16:23   #47
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne som jeg skal bestille meg
Den er å få kjøpt i masse størrelser, OG på mål, og den dekker litt mer av stompen enn bare akkurat det den må.

Jeg skal ha den i denne fargen:

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-12, 08:30   #48
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Lurer litt på denne også. Men blir det for mye blonder? Hyggelig pris, da, kun 349,-.

Gammel 09-11-12, 09:49   #49
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, som sagt blir denne nå min. Noen som vet hvordan den er i størrelsen?

Jeg vil si den er normal i størrelsen.

Gammel 09-11-12, 09:55   #50
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lurer litt på denne også. Men blir det for mye blonder? Hyggelig pris, da, kun 349,-.

Den ligger i handlekurven min nå - på salg til 244,50. Vi får se om jeg fullfører kjøpet.

Gammel 14-11-12, 17:33   #51
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Standard

I dag ble denne min, og den er virkelig flott! Nær optimal som julekjole.

Gammel 14-11-12, 17:47   #52
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

I dag ble denne min, og den er virkelig flott! Nær optimal som julekjole.

Den er kjempefin. Bare synd den ikke blir sendt før 15. des. Jeg skal på julebord 1. des og den hadde vært super da.

Gammel 14-11-12, 18:33   #53
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Eg har nå fått beskjed om at den ikkje kjem før 20!

Gammel 14-11-12, 18:38   #54
Kims
Aktiv

Kims sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sør-Trøndelag
Kims er litt kulKims er litt kulKims er litt kul
Standard

Jeg bestilte også denne over her for noen dager siden, og min blir visst ikke levert før 10. januar. Det er bra det blir jul neste år også.

Gammel 14-11-12, 19:03   #55
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kims, her.

Jeg bestilte også denne over her for noen dager siden, og min blir visst ikke levert før 10. januar.

Så merkelig, det tok under en uke før jeg fikk levert min. Jeg bestilte den 6. november, hentet den i dag, og den har allerede tilbragt et par ventedager der den ble hentet.

Gammel 15-11-12, 13:04   #56
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Selv om det stod levering langt uti desember på min, så kom den etter bare noen få dager når jeg bestilte.

Gammel 15-11-12, 15:21   #57
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Hups, da var denne på vei til meg og gitt. Den var så fin. Spent på om den passer da.

Gammel 15-11-12, 15:36   #58
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Jeg er svak-svak-svak og har bestilt den røde kjolen. Står at den leveres 15. desember, så jeg krysser fingre for at den faktisk kommer før jul
Er redd for at den kan bli trang over brystet....Krysser alt jeg har for at det går, og for at jeg bestilte riktig størrelse.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-12, 15:44   #59
Nynne
Erfaren

Nynne sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Denne som jeg skal bestille meg
Den er å få kjøpt i masse størrelser, OG på mål, og den dekker litt mer av stompen enn bare akkurat det den må.

Jeg skal ha den i denne fargen:

De var kjempefine! Hvor for man kjøpt de?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:50.