Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gi meg din topp 5 skuespillere

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-10-12, 11:47   #1
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gi meg din topp 5 skuespillere

George Clooney. Han klarer virkelig å mestre enhver film: Trist, morsom, skummel, action - jeg er søkkimponert over greia hans.

Leonardo DiCaprio var genial i Gilbert Grape, men jeg klarer ikke å komme på fler filmer hvor han topper den.

Johnny Depp - for rolletolkningene han har i alle Tim Burton-filmer

Uma Thurman - bare fordi hun er genial. Spesielt i Even Cowgirls get the blues og Kill Bill

Colin Firth - Jeg var helt satt ut etter King's speach.

Det var 5, men jeg synes det er vanskelig. Fordi jeg vil ikke rangere Leonardo som en av de beste, bare fordi han gjorde det så fantastisk i Gilbert Grape. Og som regel handler det om hvor godt jeg likte filmen og den konkrete rolletolkningen. Jeg er supersvak for Morgan Freeman, han gjør det som regel genialt. Samme med Jack Nicholson. Men jeg tenker at man heller burde rangere de 5 beste filmtolkningene. Anna Paquin var mesterlig i The Piano, men suger som Sookie Stackhouse i True Blood og så videre....

Gammel 28-10-12, 12:01   #2
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Flere er nevnt her ser jeg, men to kvinner som er virkelig store synes jeg er utelatt:

Natalie Portman
Rachel Weisz

Gammel 28-10-12, 12:13   #3
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

[b]

Leonardo DiCaprio var genial i Gilbert Grape, men jeg klarer ikke å komme på fler filmer hvor han topper den.

.

jo... den der hvor han spiller han gutten som svindler alle... catch me if you can heter den kanskje?

Leonardo er virkelig enestående..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-12, 17:56   #4
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Leonardo DiCaprio er som en god vin - blir bedre med årene. Revolutionary Road, Shutter Island, Blood Diamond og ikke minst The Departed er han meget bra. Inception også. Gleder meg til å se ham i J. Edgar.

Gammel 28-10-12, 20:06   #5
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Leonardo DiCaprio er som en god vin - blir bedre med årene. Revolutionary Road, Shutter Island, Blood Diamond og ikke minst The Departed er han meget bra. Inception også. Gleder meg til å se ham i J. Edgar.

Ja, den er jeg enig i. Han fanget oppmerksomheten min i Gilbert Grape, men har gjort en god jobb med å bli eldre. Gleder meg også til å se ham som J.Edgar.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-12, 20:47   #6
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Ja, den er jeg enig i. Han fanget oppmerksomheten min i Gilbert Grape, men har gjort en god jobb med å bli eldre. Gleder meg også til å se ham som J.Edgar.

Jeg digger disse pretty faces som gjør det så bra på tross av sitt vinnende utseende Mark Wahlberg er også en slik en. Johnny Depp en annen. De gjør solide prestasjoner med tyngde, de velger roller som ikke nødvendigvis er de mest åpenbare, kanskje roller som er kontroversielle etc. Digger det! Mark Wahlberg hadde virkelig ingen tro på, med tanke på hans fortid som undertøysmodell og poplisterapper, men se på ham nå Driiitkult!

Gammel 28-10-12, 12:21   #7
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

[quote=D'Arcy;3486910]

quote]

Synes han er god i Gangs of New York og Revolutionary Road også.

Gammel 28-10-12, 21:18   #8
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Standard

Jeg hadde overhodet ingen tro på Marky Mark, men han har overbevist meg. Johnny Depp elsker jeg virkelig, både for prestasjonene men også for valgene han tar. Jack Sparrow var et godt valg, men jeg synes det strekker ut i det lengste. Ellers liker jeg virkelig at han tar roller som er litt utenfor de vanlige rollene og at han velger å tolke spesielle karakterer.

Gammel 28-10-12, 21:48   #9
MammaHeksa
Superduperaktiv

MammaHeksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2012
MammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populær
Standard

Tim Curry
Johnny Depp
Audrey Tautou
Will Smith
Charlize Theron

MammaHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-12, 23:32   #10
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Standard

Enig, Blåbær

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:56.