Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julesanger som gir stemning for voksne

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-10-12, 10:57   #41
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Sv: Julesanger som gir stemning for voksne

OMG

(Kilde: youtube.com)

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-12, 11:01   #42
mammami
Så stor, den lille lykken

mammami sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Ytterst i Oslofjorden
Blogginnlegg: 23
mammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Engelske julesanger; Deck the halls, The Holly and the Ivy, Marys Boychild, O come all ye faithful.

Hele juleplata til Michael Bublé fra i fjor,
og little Drummer boy, Band Aid (do they know it's christmas)
og sist men ikke minst; Blue Christmas med Elvis.

:jul:

Gammel 31-10-12, 11:02   #43
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

blir helt satt ut

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-12, 11:53   #44
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Inntil ganske nylig humret og koste jeg meg med Hans Rotmos "Vårres jul" hver førjul, men i år så utgår nok den.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-12, 12:07   #45
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Jeg elsker Ding! Dong! Merrily on High, og da spesielt Celtic Women sin versjon. Hele julealbumet deres er fantastisk!

Signerer Jeg lasta ned (kjøpt) hele plata i fjor til jul, og de er virkelig dyktige.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-12, 12:14   #46
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Gammel 31-10-12, 13:09   #47
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Avelonia, her.

OMG

(Kilde:

)

Opprinnelig lagt inn av Avelonia, her.

blir helt satt ut

(Kilde:

)

OMG!
Helt fantastisk! Ble visst opptatt på youtube jeg nå. Ståpels!!

Gammel 31-10-12, 17:07   #48
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Julekveld i skogen og En stjerne skinner i natt.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-12, 17:19   #49
mina
Strikker

mina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Garness - Shepherd song

Hele juleplaten deres er fantastisk.

JA! Det er min favorittjuleplate!
Har vært på julekonsert med dem også, en nydelig opplevelse!

Gammel 31-10-12, 18:09   #50
tjolahopp
Erfaren

Medlem siden: Nov 2011
tjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jul i gammel tid med Rolf Lislevand! Det er så vakkert.
http://www.platekompaniet.no/Musikk....id/?id=FXCD301

Å ja! Den fikk jeg i julegave for noen år siden, og er nå juleplate nummer en. Den er så nydelig! Og gir rom for fred og ro.

tjolahopp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-12, 18:25   #51
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Ok. Jeg snufser og har klump i halsen. Over en tråd med julesanger. I oktober.

Gammel 31-10-12, 18:37   #52
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 355
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hørte "Gilde Jul - det kjennes på smaken"-jingelen på radio når jeg kjørte hjem fra jobb i dag. Da ble jeg sur.

Men fine julesanger tåler jeg, altså.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-10-12, 19:06   #53
scilla

scilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Torsk og jeg og Bugge.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-12, 19:13   #54
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 355
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker forresten juleplaten til Helene Bøksle kjempegodt. Hun synger så jeg griner.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-10-12, 19:14   #55
Foxy
Nybegynner

Foxy sin avatar

Medlem siden: Aug 2012
Foxy har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Jeg er ikke så voldsom på julemusikk, men Bugge Wesseltoft sin plate "It's snowing on my piano" er en jeg ofte setter på i desember. Ingen vokal, bare Bugge som spiller på flygelet sitt:

Mmmmmm. Nydelig plate!

Foxy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-12, 19:37   #56
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ella Fitzgeralds "Wishing you a Swinging xmas", min favoritt de siste mange årene!

Gammel 31-10-12, 19:54   #57
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

When you wish upon a star - Disney versjonen
En stjerne skinner i natt - Oslo Gospel Choir
Tenn lys - husker ikke med hvem
Last Christmas - Wham
Tenke på en venn - Jul i Svingen

Og en haug til som jeg ikke kommer på nå. Jeg elsker jul.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-12, 20:13   #58
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Peter Jöbacks juleplate er en av mine favoritter. Der finner man bl.a. denne.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-12, 20:23   #59
C.D

C.D sin avatar

Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
C.D er populærC.D er populærC.D er populærC.D er populær
Standard

Jaaa Kie

Og denne

Gammel 31-10-12, 20:24   #60
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

jeg er bare glad i alle julesanger jeg.
White Christmas med Bing Crosby
Winter Wonderland
Let it snow
osv.

Jeg kan ikke velge. Er det jul er det flott!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:01.