|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Daglig leder har blitt sammen med resepsjonistenHvorfor ble venninnen forbanna? Synes hun det var urettferdig? Ville hun også på kjærlighetstur med sjefen? Jeg er enig i at dette ikke er i god, sosialdemokratisk ånd, altså. Urettferdig, rett og slett.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Daglig leder har blitt sammen med resepsjonisten
Uten deg, Mave?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
This is normal!
|
![]() Sv: Daglig leder har blitt sammen med resepsjonistenVi skal dra bort på avdelingsseminar med 130 personer neste uke. Jeg tror jeg skal konsekvent omtale det som kjærlighetsferie, selv om det kan gjøre både mannen min og kollegaer litt nervøse.
![]() |
![]() |
#46 |
etterpåklokest
|
Jeg jobber i et haneri. Det hender det slarves, spekuleres og dramatiseres der også, gitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
This is normal!
|
![]() Sv: Daglig leder har blitt sammen med resepsjonistenKidOki: Som ny bruker synes du kanskje dette blir bare tull og tøys. Ikke ta det personlig. Det er bare sånn det blir noen ganger. Tull og fjas. Særlig på en fredag.
![]() |
![]() |
#50 |
Erfaren
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Daglig leder har blitt sammen med resepsjonistenAt sjefen blir sammen med en av de ansatte ser jeg KAN medføre uro, snakkis, irritasjon, baksnakking osv. Jeg vet det var en sak på min arbeidsplass for flere år siden at en leder kom sammen med en av de ansatte. Nå var det mye "greier" her og det endte med både fagforening og ledelse på høyt nivå ble involvert. Mye her var rett og slett at medarbeidere følte seg litt lurt og gått bak ryggen når de plutselig fikk vite at NN faktisk var sammen med sjefen, dette hadde jo vært skjult lenge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Tankefull
|
![]() Sv: Daglig leder har blitt sammen med resepsjonistenOm det virkelig er hold i de anklagene som skrives her ville jeg nok ringt fagorganisasjonen min å snakket med noen. Dersom det bare er snakkis hadde jeg tatt en liten prat med sjefen min å innformert om den misnøyen som er der nå, men på en skikkelig måte. Også hadde jeg bedd kollegane min om å slutte å plapre.
![]() |
#54 |
Nybegynner
Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Østfold
![]() |
![]() Sv: Daglig leder har blitt sammen med resepsjonistenLa meg prøve å presisere litt her. Jeg var nok litt uklar.
![]() |
#55 |
Nybegynner
![]() |
Her er vi altså inne på noe. Du har forstått hva jeg mener.
![]() |
#56 |
Dig for victory!
|
![]() |
![]() |
#57 |
Nybegynner
![]() |
Thank u.
![]() |
#58 |
heimføing
|
Ohh ooohhh.... to av mine mannlige kolleger skal ha ferie samme uka. Tenk om... |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Nybegynner
![]() |
Vel, på dette hotellet har de verken tarifflønn eller fagforening, så det blir ikke så enkelt. Så vidt jeg vet tjener en resepsjonist her 132 kr timen flatt, altså ikke overtidsbetalt. Min venn har også jobbet på helligdager uten tillegg, fordi man ikke betaler tillegg. Hun satt bak disken der første juledag i 2011 for 132 kr timen. Nattevaktene er fra 23-08, også de uten nattillegg. Forutsatt at du ikke ligger med sjefen da....
![]() |
#60 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Daglig leder har blitt sammen med resepsjonistenProblemet her er ikke at svensken er sammen med sjefen, problemet er at hun er ei baksnakkende drittkjerring.
![]() |
|
|