|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ofte spiser du godisStort sett fredag og lørdag.
![]() |
#42 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ofte spiser du godisGodterierier og søte ting som kaker og kjeks spiser jeg svært sjelden. Potetgull derimot, nesten daglig. Som regel går det 2 store potetgullposer i uka, av og til 3.
![]() |
#43 |
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ofte spiser du godisDaglig.
![]() |
#44 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ofte spiser du godisNår jeg har det bra, holder jeg meg til lørdag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ofte spiser du godisFredag og lørdag. Og kanskje søndag og jeg har vært på fest og er litt uggen.
![]() |
#47 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvor ofte spiser du godisSpiser godteri hver dag. Fæl til å gomle mens jeg lager middag.
![]() |
#48 |
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ofte spiser du godisEtter å ha spist godteri dagen lang, hver dag, i hele mitt voksne liv, tok jeg for litt over tre år siden grep og begrenset det til helgene, dvs. fredag, lørdag og søndag.
![]() |
#49 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor ofte spiser du godisFredagLørdagSøndag.
![]() |
![]() |
#50 |
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ofte spiser du godisPrøver å begrense det til helgene, og da er det særlig potetgull/ostepop eller annet salt snacks det går i. Kaker og søtsaker er jeg ikke så voldsomt glad i, så det går greit, men det hender det blir en skål iskrem til kaffen midt i uka når småen er lagt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() Sv: Hvor ofte spiser du godisJeg tåler sukker dårlig, så spiser nesten aldri sjokolade (og da bare 80% og sånt), og heller ikke kake i særlig grad utover de jeg selv lager (som er sukkerfrie og ofte med litt grovere mel etc.), siden jeg heller ikke tåler hvete noe særlig. Jeg har dessverre funnet noen glutenfrie brownies som er alt for gode, men jeg blir kvalm av én (og de er bittesmå), så det begrenser seg selv. Så snop, kaker, kjeks osv, sjeldent. Potetgull derimot, er en større svakhet... Prøver å begrense det til helger, men det hender det er litt helg på torsdag.
![]() |
#52 |
Kakemonster
|
![]() Sv: Hvor ofte spiser du godis
Jeg syns ihvertfall det.. Om det bare er placeboeffekt, så javel. Jeg spiser ihvertfall mindre godteri. Da kan det være det samme om effekten kun kommer fra mitt eget hode.
![]() |
#53 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Hvor ofte spiser du godisIskaffe med litt for mye kaffesirup drikkes hver dag til frokost og på nattvaktsnetter. Er glad i sjokolade, potetgull/ostepop og brus, så det blir nok litt mye i perioder. Iallfall annenhver dag i snitt, om ikke oftere.
![]() |
|
|