Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Snart bikinitid!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-07, 19:20   #41
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snart bikinitid!

Guniss, eg tenke som så at hipster skjule vel ikkje akkurat at eg har breide hofter, men det skjule jo cellulitar og sånne bulkar da. Så eg bruke hipster. At eg har breide hofter gir eg blaffen i om vise, men å vise bleikfeit buklehud er ekkelt. Overdelane mine er i vanlig BH-fasong. Med spiler og litt breide stropper.

Sist redigert av Tussa : 15-04-07 kl 19:26.
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-07, 19:24   #42
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

Ah! Den overdelen var veldig fin og jeg tror den hadde passet meg veldig bra, men bikinitruse? Nope. Det går ikke her i gården. Dessverre. Det får bli i et annet liv igjen....

Det er mulig å bare bestille toppen da

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-07, 19:45   #43
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Det er mulig å bare bestille toppen da

Takk Karamell! Jeg tror jeg må sette av litt tid for nettshopping straks jeg er ferdig med å ha nesen i skolebøker. Jeg har ligget på latsiden mtp shopping lenge nå og det går jo ikke!

Gammel 15-04-07, 20:26   #44
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Guniss, eg tenke som så at hipster skjule vel ikkje akkurat at eg har breide hofter, men det skjule jo cellulitar og sånne bulkar da. Så eg bruke hipster. At eg har breide hofter gir eg blaffen i om vise, men å vise bleikfeit buklehud er ekkelt. Overdelane mine er i vanlig BH-fasong. Med spiler og litt breide stropper.

Men mitt problem ligger jo på en måte på lårene, og det dekker jo ikke hipster heller . Er DER bulkene er liksom

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-07, 22:01   #45
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg har bestilt KROPPEN til den dama

Er det lang leveringstid? Jeg vil også ha sånn!

Gammel 16-04-07, 07:40   #46
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Er det lang leveringstid? Jeg vil også ha sånn!

Levering i midten av mai - det får duge!

Gammel 16-04-07, 15:29   #47
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt ny bikini i dag. Med topp i 75E fikk jeg jo faktisk noe som kan BRUKES. En venninne har undertøysbutikk og har råpeiling på badetøy.

Min er i den orange korallfargen under, men toppen har bredere stopper. Liker at det er vanlig BH-fasong med bøyle. Kjøpte underdelen som likner den brune modellen (men litt høyere benskjæring) samt kamuflasjeskjørt, så nå ble jeg så fin atte!

Sjekk alle mulige kombinasjonsmuligheter da! (Venninnen min hadde ikke tatt inn alle delene altså).

Vedlagte bilder
Filtype: png Picture 13.png (71,0 KB, 13 visninger)
Filtype: png Picture 14.png (54,1 KB, 17 visninger)
Filtype: png Picture 15.png (67,9 KB, 26 visninger)
Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 16:23   #48
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg har kjøpt ny bikini i dag. Med topp i 75E fikk jeg jo faktisk noe som kan BRUKES. En venninne har undertøysbutikk og har råpeiling på badetøy.

Min er i den orange korallfargen under, men toppen har bredere stopper. Liker at det er vanlig BH-fasong med bøyle. Kjøpte underdelen som likner den brune modellen (men litt høyere benskjæring) samt kamuflasjeskjørt, så nå ble jeg så fin atte!

Sjekk alle mulige kombinasjonsmuligheter da! (Venninnen min hadde ikke tatt inn alle delene altså).

Oj så lekkert!!
Hvilket merke er dette?

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 20:04   #49
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

MissN: kjempefint!

Gammel 16-04-07, 20:16   #50
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Denne kunne kanskje gått til meg..

Jeg har stor byste (DD/E) og har kjøpt denne bikinitoppen i DD (sort). Det var den eneste jeg fant i så stor størrelse, og den funker. Jeg kjøpte også denne buksen (i sort) men den ble helt feil på meg som har litt ekstra polstring rundt magen. (Er vel en 42/44 i buksestørrelser.)

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 20:18   #51
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Jeg har stor byste (DD/E) og har kjøpt denne bikinitoppen i DD (sort). Det var den eneste jeg fant i så stor størrelse, og den funker. Jeg kjøpte også denne buksen (i sort) men den ble helt feil på meg som har litt ekstra polstring rundt magen. (Er vel en 42/44 i buksestørrelser.)

Ok, kanskje den passer mine pupper også da?
Har jo litt ekstra polstring på magen jeg og...
Og er en 44-46 i bukser.

Gammel 16-04-07, 20:25   #52
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Æsj - er det den tiden snart allerede... Gleder meg til sol og sommer, men ikke å skulle ikle meg en bikini - like kjipt hvert år...

Får titte litt på linkene som er lagt ut her og se om jeg finner noe som kunne passe. Trenger virkelig et par fine i år.

Sue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 21:27   #53
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Synes La redoute har mange fine

Gammel 17-04-07, 10:17   #54
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Eneste jeg vet er at jeg MÅ ha spiler. 75 D/DD kan bare ikke se bra ut i sånn trekantsak...hvis man ikke har silikon da.
Så tror jeg skal kjøpe en halterneck ned spiler, evt en helt plain som ikke oser kjerring. Tror jeg skal ha en hipster underdel..

Jeg har ikke badet offentlig siden jeg fikk barn, men i ÅR!!!
(Sender en klem til Colussenumklinikken. )

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 10:58   #55
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Synes La redoute har mange fine

Det har de, men de jeg synes var finest kunne man ikke kjøpe over/underdel hver for seg. Jeg må ha 38 i topp og 40 i bukse. (tror jeg) Hvorfor skal alt være så jævla vanskelig?? URGH!

Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 11:18   #56
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det blir badedrakt på meg :kamuflerer:

:vurderer burka:

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 13:29   #57
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Jeg får det liksom ikke til å stemme at du er 42/44 i overkropp og bare 65 rundt? Jeg er en str. 36 og er en 65 rundt..?

Jeg bruker 70 GG, men det betyr ikke at jeg er 70 rundt (tror jeg er rundt 80 om jeg ikke husker feil). Vidden rundt har bare å gjøre med hvor brystene slutter.

Kan forresten anbefale http://www.bravissimo.com/bravissimo/ til alle med store pupper

Gammel 17-04-07, 14:00   #58
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Valentina, her.

Jeg bruker 70 GG, men det betyr ikke at jeg er 70 rundt (tror jeg er rundt 80 om jeg ikke husker feil). Vidden rundt har bare å gjøre med hvor brystene slutter.

Nei, det har i utgangspunktet med hvor lang man er rundt, målt rundt bysten like nedenfor brystene. Ideelt sett skal det være den størrelsen man skal bruke (altså 80 hvis man er 80 cm rundt). Men som med andre klær er det forskjell på hvor store de er i størrelsen, samt hvor elastiske de er. BH-en skal passe på ytterste hekte når man kjøper den, slik at man kan flytte hektene innover etterhvert som den utvider seg under bruk. Man må jo prøve seg fram og finne ut hva som passer, men sånn i teorien skulle du nok da brukt 80 rundt. Det viser seg likevel i praksis at en 75 D vanligvis er lengre rundt enn en 75 A, så en som bruker stor cup går ofte ned i størrelsen rundt, i forhold til det som målet egentlig er. Det kommer mye an på fasongen på brystene også, hvor tett sammen de er etc. Noen bryster har lettere for å "tyte" over kanten på BH-en, det vises jo fort gjennom klærne så da velger man gjerne en større cup-størrelse enn det man egentlig etter målene trenger, og går heller inn på lengden rundt.

Og ja, jeg har jobbet i undertøysavdeling

Gammel 17-04-07, 14:03   #59
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Nei, det har i utgangspunktet med hvor lang man er rundt, målt rundt bysten like nedenfor brystene. Ideelt sett skal det være den størrelsen man skal bruke (altså 80 hvis man er 80 cm rundt). Men som med andre klær er det forskjell på hvor store de er i størrelsen, samt hvor elastiske de er. BH-en skal passe på ytterste hekte når man kjøper den, slik at man kan flytte hektene innover etterhvert som den utvider seg under bruk. Man må jo prøve seg fram og finne ut hva som passer, men sånn i teorien skulle du nok da brukt 80 rundt. Det viser seg likevel i praksis at en 75 D vanligvis er lengre rundt enn en 75 A, så en som bruker stor cup går ofte ned i størrelsen rundt, i forhold til det som målet egentlig er. Det kommer mye an på fasongen på brystene også, hvor tett sammen de er etc. Noen bryster har lettere for å "tyte" over kanten på BH-en, det vises jo fort gjennom klærne så da velger man gjerne en større cup-størrelse enn det man egentlig etter målene trenger, og går heller inn på lengden rundt.

Og ja, jeg har jobbet i undertøysavdeling

Ja, jeg er på rundt 72-74 under puppa, og de 70 bh`ene jeg har må jeg ha på det innerste hakket nå. Derfor ble det 65 når jeg kjøpte ny. Merker at den allerede har gått ut litt .

Gammel 17-04-07, 14:05   #60
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg er på rundt 72-74 under puppa, og de 70 bh`ene jeg har må jeg ha på det innerste hakket nå. Derfor ble det 65 når jeg kjøpte ny. Merker at den allerede har gått ut litt .

Ja, det kan jeg tenke meg. Men for A-, B- og C-cup stemmer det som regel. En tung byste vil som regel også gjøre at stoffet strekkes mer enn i en BH som bare ligger utenpå og egentlig ikke trenger å holde oppe noe vekt, så de med størst cup vil også gjerne vide seg ut mer.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:28.