|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Shoppestopp i ett år. Se her. Og kunne du gjort det?Jeg tenker man er priviligert om man har så mye klær at man kan ha shoppestopp et helt år. Virkelig.
|
|
|
#2 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Shoppestopp i ett år. Se her. Og kunne du gjort det?
Jeg er priviligert, jeg bor i Norge og jobber 100 % med grei lønn i det offentlige.
|
|
|
#3 |
|
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Sv: Shoppestopp i ett år. Se her. Og kunne du gjort det?
Ja, du har nok rett.
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Shoppestopp i ett år. Se her. Og kunne du gjort det?Hadde ikke gått siden jeg allerede har hatt shoppebrems (ikke full stopp) i flere år. Hvis jeg først trenger noe så har jeg ikke noe annet som kan brukes istedet. Shoppestopp på interiør kunne imidlertid vært betimelig. |
|
|
|
#5 |
|
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Sv: Shoppestopp i ett år. Se her. Og kunne du gjort det?Hvis jeg slipper aa gaa inn i en klesbutikk over et aar er det en God Ting (TM).
|
|
|
|
#6 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Shoppestopp i ett år. Se her. Og kunne du gjort det?Siden jeg er veldig lite opptatt av klær, sminke o.l. hadde jeg fint klart dette.
|
|
|
#7 |
|
Fortynnet
|
Sv: Shoppestopp i ett år. Se her. Og kunne du gjort det?Kunne klart seg og kunne klart seg, fru Blom. De fleste hadde vel i overlevd et år uten å kjøpe klær, hvis ikke variasjon og velkleddhet i forskjellige situasjoner var et tema. Jeg kunne hatt to bukser, to gensere og litt undertøy, vasket veldig ofte og reparert hvis det ble hull. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Sv: Shoppestopp i ett år. Se her. Og kunne du gjort det?Ja, overlevd et år med shoppestopp hadde jeg nok gjort uten problemer om jeg måtte. |
|
|
|
#9 |
|
|
Sv: Shoppestopp i ett år. Se her. Og kunne du gjort det?Jeg shopper så lite at det ikke utgjør noen voldsomme summer, så jeg har nok ikke bruk for noen shoppestopp, nei. Men jeg ser poenget for dem som har litt andre shoppingvaner. Jeg har i perioder hatt pocketbokshoppestopp, da. Det måtte til.
|
|
|
|
#11 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Shoppestopp i ett år. Se her. Og kunne du gjort det?Tja, klart jeg kan hvis jeg må, men ikke fillern om jeg hadde gjort det frivillig. |
|
|
|
![]() |
|
|