|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kjøper du til din far i farsdagsgave?Ingen ting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva kjøper du til din far i farsdagsgave?Jeg pleier å kjøpe en pose med god kaffe og noe godt å spise. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hva kjøper du til din far i farsdagsgave?Pappa får blomster tenker jeg, det er han så glad i og han har ellers ALT, så det går ofte i blomster ved slike anledninger. Bomullsmannen får en slik peislighter med flamme som ikke bøyer seg (Jamie Oliver) og nøkkel til huset her, sammen med tegning og kort fra kidsa.
![]() |
#45 |
Hekta
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Hva kjøper du til din far i farsdagsgave?Jeg kjøper en liten ting til min far, også kjøper vi en liten ting til mannen her i huset fra barna. Det er type gode ullsokker, en lue el. Jeg får meg ikke til å kjøpe dyr og fancy gave til pappan til barna, og ikke gi noe til min egen pappa, så her legger vi oss på ca samme nivå.
![]() |
#46 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Hva kjøper du til din far i farsdagsgave?Jeg har kjøpt noen nødvendige klær til mannen fra barna. Pappa fikk vel innimellom noe godis eller liknende når vi bodde i samme by. Han har fått kake de gangene han har vært her i nærheten av farsdagen. Men siden dere maser sånn så skal jeg ringe han i morgen, han er en fin pappa nemlig.
![]() |
#48 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kjøper du til din far i farsdagsgave?Pappa døde i fjor |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Gå heim, kyss din kvardag
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Hva kjøper du til din far i farsdagsgave?Blomsterbukett med kort om hvor glade vi tre jentene er i han.
![]() |
#52 |
Har kontroll
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordland
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kjøper du til din far i farsdagsgave?Pappa får ett stykke sylterull som jeg lagde idag
![]() |
#55 |
|
![]() Sv: Hva kjøper du til din far i farsdagsgave?Jeg kjøpte to oppvaskbørster, litt vaskemidler og en pose julemarsipan til min far. Så vasket jeg ned badet hans fra topp til tå i går og sa det var farsdagsgaven.
![]() |
#56 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hva kjøper du til din far i farsdagsgave?
Veldig bra, det skal mamma få til jul i år. Endelig, hun har ønsket seg snille barn i en mannsalder.
![]() |
#57 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hva kjøper du til din far i farsdagsgave?Jeg ringer min far på farsdagen. Sånn sett er det vel min arbeidsgiver som gir ham gave, siden jeg har firmatelefon.
![]() |
#58 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva kjøper du til din far i farsdagsgave?Han får en relefon fra meg hvor jeg gratulerer med dagen. Min mann får marsipanstang fra Rema1000 og hjemmelaget kort fra barna.
![]() |
#59 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kjøper du til din far i farsdagsgave?Pappaen her fikk Nike dri-fit t-skjorte som med flaks passet, mens vi hadde kjøpt for |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Hva kjøper du til din far i farsdagsgave?Jeg prøver hardt å ignorere både fars- og morsdag hvert eneste år. Dessverre prøver mamma like hardt å markere det, og jeg sier jo ikke nei til kaffeinvitasjon bare fordi det er fars-/morsdag, så da kjøper vi av og til noe. Noen år "vinner" jeg, noen år "vinner" mamma. I år vant jeg, så det har ikke blitt kjøpt noen gaver her i huset.
![]() |
|
|