Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Velkommen til Prosecco/drensvann-fest hos Knerten julen 2012

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-11-12, 23:03   #41
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Velkommen til Prosecco/drensvann-fest hos Knerten julen 2012

Scully, det hørtes ut som en kjempegod ide, faktisk.

Gammel 21-11-12, 23:40   #42
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Tusen takk for invitasjonen! Vi kommer gjerne, og har ingen spesielle ønsker, egentlig, unntatt sånt som jeg regner med at alle gjester er enige om. (Som f.eks. at man legger opp måltidene på selveste julaften etter tv-sendinga på NRK1, slik at vi får med oss alle klassikerne. Unntatt kl 15, for da må vi se på Kalle Anka på SVT1! Noe annet skulle tatt seg ut! Og så håper jeg vi kan bli enige om at vi tar det litt med ro om morgenen, slik at alle får sovet ut - altså må det ikke være noe støy før tidligst 10.30!)

Vi har ingen allergier eller særheter, altså, så du trenger ikke ta noen spesielle hensyn. Bare det er nok riskrem, og at ribba er passe salt og med god, sprø svor. Regner med at det blir både ribbe og pinnekjøtt? Det er fint om det er litt å velge i! Ikke har vi med noen dyr heller, så du kommer nok nesten ikke til å merke at vi er der. Det blir godt å komme til deg på ferie og få litt fred og ro! Da sees vi!

(Det kan forresten hende at åtteåringen får utlevert sin ferske korpsklarinett før julehøytiden setter inn, så hun kan helt sikkert stille opp i husbandet. Hun har ikke begynt å lære seg å spille ennå, men klarer å få lyd i den. Jeg håper derfor det er en kyndig instruktør til stede, men det har du sikkert tenkt på allerede, Knerten!)

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-12, 15:37   #43
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gud. for. Et. Mareritt. Nei, jeg mener; dette blir fryktig koselig. Kommer tilbake i løpet av helgen med info.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-12, 15:45   #44
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh! Jeg glemte å si at den ene gjesten er vegetarianer. Innimellom. Han sier sikkert i fra etter at middagen er servert, tenker jeg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-12, 15:46   #45
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Altså, jeg vil helst ha meg frabedt sånn surmulig, Knerten. Det er du selv som har lagt opp til denne tradisjonen, og man tuller ikke med tradisjoner.

Gammel 23-11-12, 16:10   #46
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

....og hvis noen har egenet sted til mine svigerforeldre, min svoger med kone og HUND, setter jeg umåtelig stor pris på det...
En eller en annen låve kanskje. Uthus? Hundegård? Jordhytte? Noen har vel egnet plassering til dem mens vi andre koser oss?

Om du ikke skulle finne egnet sted til disse, kan det hende jeg kan fikse noe.

Jeg har akkurat fått en diger låsbar container til å ha varene mine, som vistnok står veldig i veien og tar opp stor plass, lagret i. Disse kan jeg godt be guttane fjerne og plassere tilbake der de vistnok står i veien og tar opp stor plass. Det er ikke lagt opp lys i denne containere, men det trengs vel ikke? Den er dessuten plassert utenfor varemottaket på jobben, som igjen ligger langt fra folk og inne på ett lukket område. Området vil være skvær tomt for folk fra fredag 21. desember kl. 15.00 til sikkert langt utpå 3.dag jul. Den er også kun låsbar fra utsiden.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:16.