|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Når pynter du med adventsjerne og utendørsbelysning? | |||
| Vi klarer ikke å vente - pynter i november! |
|
4 | 2,42% |
| Vi venter til 1. søndag i desember |
|
61 | 36,97% |
| Ikke bare er stjerna oppe og utendørsbelysning på - vi har jammen pyntet juletreet allerede også! |
|
0 | 0% |
| Vi pynter ikke i adventstiden |
|
5 | 3,03% |
| Vi pynter 1. desember hvis ikke 1. adventsøndag har vært før |
|
95 | 57,58% |
| Deltakere: 165. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Venter du til 1. søndag i advent med julestjerne og utebelysning?Ingen julegreier før desember, med unntak av hvis første søndag i advendt er før. Liker ikke at folk tar jula så på forskudd |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kakemonster
|
Sv: Venter du til 1. søndag i advent med julestjerne og utebelysning?Det som kommer først av 1. søndag i advent og 1. desember.
Akkurat dette reagerer jeg faktisk på. Altså det at folk henger seg opp i hva andre gjør, uten å vite noe om hvorfor. Ganske mange trenger hjelp til dette, og et sted må man da begynne. Da blir det kanskje vel tidlig hos noen. So effing what.
|
|
|
|
#4 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Venter du til 1. søndag i advent med julestjerne og utebelysning?
|
|
|
#5 |
|
|
Helt enig. Vi har naboer som har oppe julelys i vinduet og sånt, men vi humrer bare litt og synes det er koselig. Det kunne ikke falle meg inn å bli provosert eller like frem trist over det. La nå folk kose seg med lys noen dager før det strengt tatt er advent.
|
|
|
|
#6 |
|
lettere utlada
|
Hvorfor gidder du å bry deg med hva ANDRE gjør? Det er da ingen som presser deg til å starte jula tidligere?
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Venter du til 1. søndag i advent med julestjerne og utebelysning?Jeg vet ikke hvor mye jeg gidder å dra frem til helga, men jeg har to juleliftgardiner som jeg kommer til å henge opp. Julelysene har jeg visst ikke helt oversikt over akkurat nå. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Venter du til 1. søndag i advent med julestjerne og utebelysning?Stjerne/adventstaken tennes ikke før 1 søndag i advent. Utebelysning kommer neste helg. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
*Happy*
Hvor: Drammen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Venter du til 1. søndag i advent med julestjerne og utebelysning?Vi pynter alltid 1. søndag i advent.
|
|
|
#12 |
|
bits and pieces
|
Sv: Venter du til 1. søndag i advent med julestjerne og utebelysning?Jeg finner vel fram stjerna og adventsstaken på lørdag, men de tennes ikke før på søndag.
|
|
|
|
#13 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
Sv: Venter du til 1. søndag i advent med julestjerne og utebelysning?1.desember siden den kommer først i år. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Plutselig tilbake
Hvor: Her!
![]() |
Sv: Venter du til 1. søndag i advent med julestjerne og utebelysning?Adventstjerner og staker er til advent, så her ventes det. Men henger opp julegardiner 1. Desember. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
Sv: Venter du til 1. søndag i advent med julestjerne og utebelysning?Vi begynner som regel å pynte første helgen i desember eller første helgen i advent, alt ettersom. Tar ikke nødvendigvis frem alt da, men litt etterhvert. Blir i hvert fall stjerne i vinduet, adventstake og utelys i løpet av helgen, og så kalenderen til vesla, da.
|
|
|
|
#16 |
|
i tåka
Medlem siden: Dec 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Venter du til 1. søndag i advent med julestjerne og utebelysning?Det blir til helga tenker jeg. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Venter du til 1. søndag i advent med julestjerne og utebelysning?Jeg pynter fredag før 1. søndag i advent/innen 1. desember. Så akkurat når, varierer.
|
|
|
#18 |
|
-Holy macaroni-
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Venter du til 1. søndag i advent med julestjerne og utebelysning?Jeg venter med adventsstaken og utelysene til lørdag eller søndag.
|
|
|
#20 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Venter du til 1. søndag i advent med julestjerne og utebelysning?Vi henger opp julestjerne 1. desember, og så har vi et kalenderlys og en julekalender. |
|
|
|
![]() |
|
|