|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: DorullnisseforbudPinlig for denne pappaen, egentlig - han beskrives jo sånn: den overfølsomme faren.
|
|
|
#5 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: DorullnisseforbudMen ærlig talt... Vi snakker barnehage her. Har dere sett unger i barnehage? Daglig ser jeg unger som sitter i sandkassa og spiser sand og drikker gjørmevann så fort de får anledning. Daglig ser jeg unger med snørrbart gi en annen unge enten et smellkyss eller en killevink, rett etter at snørrbarten er tørka vekk med håndflata. Unger spytter på hverandre, unger biter hverandre, unger smaker på hverandre - unger eter på leker og legger dem tilbake sånn at nestemann kan gnafse litt på dem. Jeg har funnet unger som har sneket seg inn på dass for å røre i dovannet, og får de muligheten, kan de fint finne på å stå og tisse samtidig i samme do. Noen er ramme nok til ikke gidde gå inn om de må tisse sommerstid, drar ned buksa der de står, og før noen rekker hindre det, tisser der og da - never mind hvem som måtte stå i nærheten. Unger graver seg i bleia, finner bæsj, og de kan fort smake om man ikke er kjapt nok ute...
What doesn't kill you, makes you stranger. Sist redigert av Inagh : 01-12-12 kl 10:51. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: DorullnisseforbudPoeng, Inagh!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: DorullnisseforbudDorullnisser har jo vært utskjelt så lenge at det har blitt kult. Retro-nisser!! |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dorullnisseforbud
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Er frisk!
|
Sv: DorullnisseforbudForundrer meg ikke det minste at barnehagen gikk med på det. Sliter med en rektor om dagen som sier ja til ALT foreldre kommer på å kreve, uansett hvor tåpelig eller arbeidskrevende kravene er. Håpløst. Og håpløs far i denne artikkelen.
|
|
|
|
#14 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Sv: DorullnisseforbudJg synes faktisk doruller er litt uhygenisk. Hvertfall med barn i huset. Mye rart som kan komme på innsiden av en slik når poden lærer seg å tørke seg selv. :grøss:
|
|
|
#15 |
|
Bedreviter
|
Jo, men igjen. Det er jo bare å la dorullene ligge et par dager, så er bakteriene borte. Og de nissene man får fra barnehagen, har ganske sikkert flere bakterier fra ungens fingre enn fra do. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Be happy!
Jeg snakker ikke om bakterier.. :dobbeltgrøss:
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg tror hun mener bæsj.
|
|
|
|
#19 |
|
Erfaren nok
|
Men tar han i rullen? Hos oss står rullen i en holder liksom, så det er jo bare papiret som berøres av hender.
|
|
|
#20 |
|
Be happy!
Jeg har sett min skjerv poder ta i rullen når de tørker og styrer, så jeg skygger unna.
|
![]() |
|
|