|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Glamorøs
|
Sv: Det bli itj fæst uten skinnvæst?Vi har ikke temafester i min vennekrets. Jeg er litt likegyldig til det, og syns jentenissefest høres teit ut, mens full on Halloweenfester elsker jeg.
Dette utsagnet syns jeg var skikkelig frekt, fordomsfullt og slemt. Jeg liker Halloweenfester og har kun engang kledd meg ut som noe sexy. Andre ganger har jeg vært cowboy, kanin (not the sexy kind) og frankensteins brud. Sistnevnte er kledd i et digert laken.
|
|
|
#3 |
|
Tøff
|
Sv: Det bli itj fæst uten skinnvæst?
Det er bare fordi vi som har for mange kilo er misunnelige på dere snertne damer. Du hadde ledd deg ihjel om du så min versjon av din kanin. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det bli itj fæst uten skinnvæst?Jeg liker det ikke, og unngår å gå på slike fester hvis jeg kan.
|
|
|
#5 |
|
guru advisor
|
Akkurat sånn liker jeg! Det hørtes gøy ut! |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Det bli itj fæst uten skinnvæst?Ang. det at det er kun tynne damer som liker å kle seg ut: Jeg har mislikt det både som str. M og XL, og av de venner/bekjente jeg har er det størrelse-uavhengig hvem som synes sånt er rasende festlig og hvem som ikke gjør det. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Det bli itj fæst uten skinnvæst?Jeg er VELDIG enig med HI. Jeg kjenner stresset kommer krypende med en gang jeg får invitasjon til "festlige" cowboy/60-talls/kom som en bokstav-fest, og har virkelig ikke behov for å bruke dagesvis på å lete meg gjennom byens morobutikker/sy selv/leie kostyme for å gå på fest. I Halloweenøyemed har jeg anskaffet meg en heksehatt som matcher mine ofte svarte klær utmerket, og jeg har nisselue til jobbruk en gang i året, men ellers gjør jeg mye for å slippe utkledningsfester. Merkelig nok innbiller folk seg at jeg syns det er uhyre festlig med sånt, siden jeg er/var "teaterdame", men det blir noe helt, helt annet. Gruer meg allerede til vinterens årsfest i borettslaget - festkomitéen her eeeelsker temafester...
|
|
|
#8 |
|
guru advisor
|
Sv: Det bli itj fæst uten skinnvæst?Jeg elsker temafester og synes det er altfor få av dem! Har innsett at hvis jeg skal få gå på flere må jeg invitere selv, for jeg tror de fleste av vennene mine tenker som dere. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
intro
|
Jeg vil gjerne komme!
|
|
|
|
#12 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Sv: Det bli itj fæst uten skinnvæst?Temafester (iFon ønsket å endre det til tragedier, jeg synes i grunn det sier alt) takker jeg konsekvent nei til.
|
|
|
#13 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Det bli itj fæst uten skinnvæst?Jeg er SÆR. Jeg takler temafester og utkledning uhorvelig dårlig, og noe sier meg at jeg hadde utviklet en akutt vond lilletå, framfor å sitte og føle meg klein i nissedrakt.
|
|
|
#14 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Det bli itj fæst uten skinnvæst?Jeg hater å kle meg ut og kan ikke fordra temafester. Nissefest er vel noe av det jeg hadde taklet. Håper det blir ferre av de med årene. Jeg ender alltid opp med å ikke kle meg ut eller gjøre noe veldig lett. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Det bli itj fæst uten skinnvæst?Jeg vil bare bli invitert på en fest, og ha anledning til å gå på den.
|
|
|
#16 |
|
kamerat
|
Sv: Det bli itj fæst uten skinnvæst?Det var da veldig så fælt det var med temafester, da! En velplanlagt og gjennomført temafest er gøy, synes jeg. Jeg liker å kle meg ut, jeg. :barnlig sinn:
|
|
|
#19 |
|
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#20 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Det bli itj fæst uten skinnvæst?Jeg syns temafester er artig. Jeg syns i grunnen det er artig å bli invitert på fest. Men jeg kan ikke sy, og kjøper ikke dyre kostymer for å gå på fest, men en nisselue eller en tiara eller 70-talls look-alike-klær klarer jeg å rote frem.
|
|
![]() |
|
|