Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Dunkåpe eller parkas?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-12, 10:01   #41
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dunkåpe eller parkas?

Fin parkas! Jeg har Didriksons Lindsey og liker den veldig godt. Den er ikke dun, da, men god og varm likevel og grei i allslags være. Gratulerer med nytt vinterantrekk.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 14:18   #42
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Flott jakke. Lurer på om det er samme jeg har i hvit.

Det eneste jeg opplever med den (samt Northface kåpa jeg hadde) var at det ikke ble varmt nok på de kaldeste dagene. Men om du har plass til mer tøy under, så går det nok bra.
(trodde østlandet skulle være varmere).

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-12, 09:52   #43
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Den er ganske romslig, så jeg har gått med plass under den. Jeg skal prøve den skikkelig ut 1. juledag. Da skal barna på skøyter før julelunsjen. Nå er det ikke kjempekaldt, men litt småtesting får jeg gjort.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:35.