|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Ville du blitt glad? | |||
| Ville blitt glad for rødvin, men ikke vodka |
|
92 | 35,38% |
| Ville blitt glad for vodka, men ikke rødvin |
|
5 | 1,92% |
| Ville blitt glad for begge deler |
|
47 | 18,08% |
| Mest glad for rødvin |
|
48 | 18,46% |
| Mest glad for vodka |
|
5 | 1,92% |
| Ville ikke blitt glad for noen av delene |
|
63 | 24,23% |
| Deltakere: 260. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
lettere utlada
|
Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.lSiden jeg ikke drikker rødvin (ikke liker jeg og ikke tåler jeg) så hadde jeg blitt glad for vodka men ikke rødvin.
|
|
|
#2 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.l
Enig i denne, alkoholgaver gir jeg kun til folk jeg kjenner godt, det er jo mye man ikke vet om mer perifere bekjentskaper, kollegaer osv. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.lRødvin, ja.
|
|
|
#5 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.lJeg hadde nok blitt gladere for rødvin enn vodka. Men bevares, vodka hadde også blitt drukket opp over tid.
|
|
|
#6 |
|
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.lJeg hadde blitt glad å få rødvin, men mener at det ikke er noe som bør gis bort i gave fra arbeidsgiver. Vi har noen som har alkoholproblemer på jobben, og det er også mange som ikke drikker. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.lJeg ville blitt mest glad for rødvin. Vi har en greie med vodka på jobben, så sånn sett ville det vært morro å få en flaske. Vi drikker sjelden vodka hjemme.
|
|
|
#8 |
|
Borte
|
Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.lEksklusiv sprit.
|
|
|
#9 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.lMest glad for vodka, som etter øl er det vi drikker på fest. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.lJeg hadde blitt mer glad for rødvin, som jeg drikker, enn for vodka, som jeg ikke drikker. :enkel: |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Audacious
|
Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.lJeg er avholds, så selv om vodkaen og rødvinen alltids ville gått med hos gjester eller partner, så ville jeg ikke følt det var en gave til meg.
|
|
|
#12 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.lBlanksprit er jo veldig anvendelig da, både til flekkfjerning, vinduspuss, tennvæske etc.
|
|
|
#13 |
|
Borte
|
Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.l
Og ikke minst til å skylle munnen med når man har tatt feil av tannkrem og zinksalve.
|
|
|
#14 |
|
kamerat
|
|
|
|
#15 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.lVerken jeg eller mannen drikker alkohol, så jeg hadde ikke blitt veldig glad for en slik gave.
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, og særlig den eksklusive spriten er veldig bra til sånt.
|
|
|
#17 |
|
kamerat
|
Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.lDesinfeksjon, dessuten. Vi renset sår utelukkende med vodka i årevis.
|
|
|
#18 |
|
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.lJeg drikker ikke alkohol så om julegaven fra jobben hadde vært det hadde jeg blitt lettere oppgitt. Særlig siden det er så mye annet som sentreres rundt alkohol også. Som vinlotteri og sosiale sammenkomster. De har for eksempel kuttet ut julebord til fordel for nyttårsfest uten mat!
|
|
|
#19 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.lHadde blitt glad for begge deler.
|
|
|
#20 |
|
Ingen tittel
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.lNei, jeg ville ikke blitt glad for noen av delene, men jeg hadde ikke laget noe nummer ut av det. |
|
|
|
![]() |
|
|